anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zmiana terminu zwrotu towaru. (kurierem)

Carbon2468
#7 Wielbiciel#
  • Hej! Mam problem. Zwracam jeden niezgodny z opisem produkt firmie i zaznaczyłem zwrot towaru na tej podstawie. Wybierając zwrot kurierem zaznaczyłem odbiór towaru dopiero za tydzień a chciałem na jutro, strasznie się zamotałem. Jest szansa aby edytować dzień odbioru danego zwrotu na bliższy termin? Odbiór jest już opłacony. Dziękuję za wszelaką pomoc! 
oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@Carbon2468 konsultuję możliwość wprowadzenia takiej zmiany i wrócę z informajcą. Możesz spróbować również skontaktować się bezpośrednio z przewoźnikiem w sprawie umówionego podjazdu. 😊

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Carbon2468
#7 Wielbiciel#

Dzięki za odzew! Niestety dzwoniłem już do przewoźnika i podobno nie mają jeszcze takiej informacji w systemie albo konsultant nie mógł zwyczajnie tego odnaleźć po numerze zwrotu. Od razu za wczasu powiem że na 100% zadzwoniłem do odpowiedniego przewoźnika bo i takie rzeczy mogą się niekiedy zdarzyć 🙂 

oznacz moderatorów