Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam mam problem z payU. Wczoraj rano dokonałam przelewu tradycyjnego przez payU za zamówiony towar i do dnia dzisiejszego nie otrzymałam e maila z przekazaniem płatności sprzedającemu. Zawsze gdy robiłam płatność przez PayU miałam e maila do końca dnia z przekazaniem pieniążków a tym razem jest inaczej. Nr konta itd.zostały podane prawidłowo.
Przelew tradycyjny realizowany jest w ciągu 1 dnia roboczego , ale najpierw sprawdź czy środki zeszły z Twojego konta .
Tak środki zeszły z konta
@justynaheinsch Gdybyś zapłaciła zwykłym przelewem bezpośrednio na konto sprzedawcy, już dawno otrzymałby pieniądze. Tak to jest, gdy płaci się przez pośrednika PayU.
@justynaheinsch Poczekaj jeszcze, jeśli niczego nie zmieniłaś w danych przelewu, a zwłaszcza kwoty i tytułu wpłaty, płatność zostanie przekazana sprzedawcy. Czasem trwa to nieco dłużej. Jeśli w zakładce Kupione status wpłaty jest Rozpoczęta, a nie Anulowana, to nic złego się nie dzieje. Przelew tradycyjny zazwyczaj jest realizowany w nieco dłuższym czasie, 1-3 dni robocze.
Hej, mam ten sam problem co ty. Wczoraj zrobiłam zakupy, kasa z konta zeszła a pieniadze nadal nie sa przekazane. Napisałam wiadomość w centrum pomocy allego. I czekam. Jakas masakra.
Witam, u mnie to samo
U mnie też, dwa przelewy PayU z wczoraj jeszcze nie doszły, sprzedawcy już się upominają. Zwykle 4-5 godzin to trwało
@radziu7979 Regulamin znasz? Zgodnie z nim, wpłaty są przekazywane do końca następnego dnia roboczego po zleceniu. Jeśli czasem są przekazywane wcześniej, nie oznacza to, że zawsze tak musi być.
Dzięki, nie wnikałem wcześniej. Na swoje usprawiedliwienie mam tylko to, że robię miesięcznie co najmniej kilkanaście zakupów od długiego już czasu i pierwszy raz taka sytuacja. Więc nie "czasem są przekazywane wcześniej" a zawsze (w moim przypadku) - czy to przez allegro czy innych sklepów posługujących się systemem PayU. Dla mnie sytuacja jak najbardziej nietypowa, jakkolwiek jak słusznie zauważyłeś póki co wciąż zgodnie z regulaminem. W moim banku twierdzą, ze mieli już dzisiaj telefony z pytaniami o płatności z allegro, więc może coś być na rzeczy.
Mam podobny problem. Komunikat, że transakcja została anulowana. Ma ktoś może wiedzę co można z tym zrobić.
W Allegro pomoc jest też napisane: "Przelew bankowy typu eliksir jest księgowany w Allegro w ciągu kilku godzin od momentu, w którym środki trafią na rachunek w banku odbiorcy płatności (PayU S.A.)."
Moje wpłaty właśnie zostały przekazane 🙂
Moje tez 🙂
@justynaheinsch nie są to szybkie płatności więc płatność może portwać. Na przyszłość polecam korzystać z opcji szybkich przelewów, czy blika 🙂 Pieniądze od razu znajdą się u sprzedawcy.
Sprawdziłam również pozostałe konta i też wszystko systemowo jest w porządku.
Problem jest z tym PayU . Ja też zapłaciłem za ich pośrednictwem i sprzedawca nie dostał pieniędzy, dostałem od nich maila że błędna wpłata. Od tygodnia proszę ich aby przelali pieniędzy na konto sprzedawcy ( które im podałem w mailem) a oni co rusz chcą abym im podał swoje dane ,wysłał zdjęcie wpłaty gdy to zrobię to od nowa i tak w kółko. Radził bym robić przelew bezpośrednio na konto sprzedawcy tak jest bezpieczniej