Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Czy ktoś miał sytuację taką, że przelew za zakupy poszedł z waszego konta i przez trzy dni nie dotarł wogóle na konto sprzedawcy. Co zrobić w takiej sytuacji? Czy jak ponowię płatność to zostaną mi zwrócone wcześniejsze pieniądze?
@misia-bella pytanie jaka to była forma płatności. Zwykły przelew, tradycyjny ? poprzez payu. To wszystko ma znaczenie, bo te zwykłe mogą się księgować znacznie dłużej niż payu czy przelewy24. Jaki jest status płatności ? rozpoczęta, anulowana ? to trzeba sprawdzić.
@misia-bella Prawdopodobnie jest to taka sama sytuacja jak już wielokrotnie tu opisywane. Pieniądze po wykonaniu przelewu powinny wrócić do Ciebie po 2-3 dniach, skoro nie dotarły do sprzedawcy i status nie widnieje jako Zakończona i o ile nie był to przelew tradycyjny. Jeśli tak, to możesz ponowić płatność, pierwsza wpłata wróci.
Dziękuję pięknie. Pozdrawiam