Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
witam. Dzisiaj dokonałam zakupu. Do mojego konta przypisany jest bank ING z ktorego zawsze puszczamprzelewy lecz z powodu braku środków nie dokończyłam transakcji. Po czym puściłam przelew z innego banku przez Payu. Ponieważ zależy mi na czasie. Lecz dostałam telefon od sprzedającego, że płatność nie jest zakończona. Dopiero teraz zwróciłam uwagę ze tranzakcja opiewa na kwotę 49 zł a nie 48 jak powinno być. Więc zastanawiam się czy z mojego konta nie zostało opłacone coś innego. Bardzo proszę o pilne wyjaśnienie sprawy ponieważ zależy mi na czasie a sprzedający nie może wysłać przesyłki dopóki nie będzie miał płatności.
@Ania7911 Masz opcje przy danym zakupie "dopłać" w zakładce moje zakupy. Nie jestem pewien, czy Twojej formie jest też, bo nie jestem pewien jak było zapłacone, przez allegro czy nie
@Ania7911 Przy płatności przez Allegro Finanse nie mogłaś wpłacić niewłaściwej kwoty, chyba że wybrałaś "płacę przelewem tradycyjnym", prze AF, wtedy tak. Taka wpłata w innej kwocie nie dotrze do sprzedawcy - wyjaśniaj to z Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=897a78b3-59d5-48dc-ace4-c27507e9a17f
@Ania7911, widzę, że prowadzisz z nami korespondencję mailową i poproszono Cię o przesłanie w wiadomości bankowego potwierdzenia transakcji.
Mam nadzieję, że sprawę uda się pomyślnie rozwiązać! 🙂