Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, dostał wiadomość od Przelewy24.
Witamy serdecznie
Odnotowaliśmy w systemie Przelewy24 dokonaną przez Panią/Pana wpłatę, która jest przeznaczona do zwrotu.
Prosimy o przesłanie danych do przelewu, abyśmy mogli dokonać zwrotu na Pani/Pana konto.
Wymagane dane to: numer rachunku, imię, nazwisko, adres.
Best regards
Z wyrazami szacunku
Operator Przelewy24.pl PayPro S.A. ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań
Tel. +48 61 642 93 44, Fax +48 61 642 90 31, www.przelewy24.pl
NIP 779-236-98-87, REGON 301345068
Sąd Rejonowy Poznań, VIII Wydz. Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Nr KRS 0000347935, wysokość kapitału zakładowego: 5 476 300 PLN
Po raz pierwszy mam taka sytuację, czy to nie jest oszustwo?
Nie, jak miałeś przelew tradycyjny to po zwrocie od sprzedającego, czekasz na zwrot?
Przelew BLIKIEM. Towar odesłany i odebrany. Czekam na zwrot pieniędzy. Podawać dane?
Masz tam kontakt zadzwoń, uważam że to nie jest oszustwo ale nie zaszkodzi zadzwonić.
@szymekela, podeślesz tu zrzut ekranu z tą wiadomością?
Witamy serdecznie
Odnotowaliśmy w systemie Przelewy24 dokonaną przez Panią/Pana wpłatę, która jest przeznaczona do zwrotu.
Prosimy o przesłanie danych do przelewu, abyśmy mogli dokonać zwrotu na Pani/Pana konto.
Wymagane dane to: numer rachunku, imię, nazwisko, adres.
Numer: p24-K9D-C0E-C2B
Data: 2022-10-18 20:49:32
Kwota: 170.00 PLN
Sprzedawca: ALLEGRO SP. Z O.O.
W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt.
Wiadomość wysłana z info@przelewy24.pl
@szymekela, operator Przelewy24 potwierdził, że BLIK nie przekazał danych Twojego rachunku, więc zwrot nie jest możliwy za pomocą pierwotnej formy płatności. Stąd ta wiadomość. Możesz spokojnie przekazać te dane. 🙂
Dziękuję za pomoc. Sprawa pomyślnie zakończona.