anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Przestrzegam przed sprzedawcą

rafik_82
#7 Wielbiciel#

Zdecydowanie nie polecam sprzedającego [edycja]. Sam zakup i przesłanie towaru bez problem. Problem pojawił się, gdy chciałem zareklamować kupione buty. Odesłali mi buty ze świstkiem papieru, w którym napisali, że wada jest nieistotna. Wada polega na pękaniu siateczki w bucie. W chwili obecnej jest małe, ale użytkując nadal obuwie pęknięcie zacznie się powiększać. Świstka papieru nikt nie podpisał, a jak napisałem maila z prośbą o podanie danych rzeczoznawcy, który dokonał oględzin obuwia, to zostałem krótko mówiąc olany. Dodatkowo w piśmie powołano się na przepisy konsumenckie, które istnieją chyba tylko w tej firmie, bo na pewno nie obowiązują w Polsce. Zdecydowanie przestrzegam przed zakupami u tego sprzedającego: [edycja]

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

xyz96
#21 Demiurg#

Nie ma znaczenia, że wada jest nieistotna, ale wada jest, masz to na piśmie. Należy Ci się w ramach rękojmi (nie gwarancji), naprawa, wymiana lub zwrot wpłaty. Otwórz Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa złóż tam ponownie pisemną reklamację. Powołaj się na stwierdzoną wadę. Poczekaj na odpowiedź 24 godziny i poproś tam później o pomoc Allegro. Wysyłki reklamacyjne odbywają się na koszt sprzedawcy.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Nie podajemy danych .Nie kończ tylko odwołaj się tak jak ci radzi.

oznacz moderatorów

rafik_82
#7 Wielbiciel#

Jasne, utajnijmy dane, niech inni też zostaną oszukani 🙂

oznacz moderatorów

rafik_82
#7 Wielbiciel#

Niestety ta opcja jest dostępna w ciągu 180 dni od zakupu, a w moim przypadku minął równo rok.

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@rafik_82 z tego co kojarzę, na to, że np. wada jest nieistotną, mogą się powołać jeśli Ty domagałbyś się w złożonej reklamacji z tytułu rękojmi, od razu zwrotu gotówki za te buty. Natomiast jeśli domagałeś się wymiany towaru na nowy lub naprawy to nie ma znaczenia czy wada jest istotna czy nie. Skoro siateczka pęka to wada jest i nie ma wątpliwości. Z kolei za jakiś czas ona cała się przetrze i jedyne co będziesz miał to odciski. W razie czego kontaktuj się z Rzecznikiem Praw Konsumenta ze swojego rejonu. W tej sytuacji, 1 pismo od Rzecznika i ten sprzedawca leży i kwiczy.

oznacz moderatorów