Przesyłka fałszywa
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry
Dostałem od Państwa powiadomienie na maila infozuh@placezabaw.com aby odebrać paczkę w :
MYS05A
Mysłowice, Wybickiego 132, Na parkingu sklepu Delikatesy
Podany telefon do odbioru to:
[edycja]
nr paczki :
639207927441404121724602
I tak to nie moja paczka i nie mój telefon ,tylko mój mail ,proszę o wyjaśnienie zaistniałej sytuacji ,po rozmowie
telefonicznej z Inpostem to wczoraj paczka została właśnie odebrana ,czyli ewidentnie jest coś nie tak
Ktoś powiązał swoje konto z moim mailem ?
Pozdrawiam
Artur Świecak
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@arturo239 czy możesz przesłać mi tę wiadomość za pomocą opcji "przekaż dalej" na adres spolecznosc@allegro.pl wraz z linkiem do tego wątku? Wyjaśnię tę sprawę.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@arturo239 dziękuję, mam już wiadomość od Ciebie, więc działam.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@arturo239 sprawdziłam już tę przesyłkę i dostałeś tę wiadomość prawdopodobnie przez błąd sprzedawcy, który dodał taki sam numer przesyłki do dwóch zamówień. 18.09.2024 dokonałeś zamówienia 2138a9f1-75a5-11ef-b03f-538a13b550c2 ze swojego konta u tego samego sprzedającego i ma on dodany dokładnie ten sam numer przesyłki, stąd tutaj prawdopodobnie wystąpił błąd.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dziękuje