Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dokonaliśmy zakupu, został opłacony. Dostawca: Allegro One. Status: doręczono 6.12, odbierający: teoretycznie ja. Przesyłki nie ma. Jesteśmy w firmie 8:00-20:00, w piątki do 17:00.
Przesyłki nie mamy, za to mamy kłopot. To nie jest "wina" sprzedającego, więc nie jestem pewna, czy otwierać "dyskusję". Nie ma metody skontaktowania się z Allegro jako takim.
Co w takiej sytuacji powinnam zrobić?
złożyć reklamację do oneboxa @Allegro_One podać tu nr paczki i niech szukają @Fundacja_Scolar
A ten sprzedajacy to firma czy prywatny sprzedajacy?
firma. kupujemy tylko od firm
@Fundacja_Scolar I uważasz ze wolisz Ty się z tym borykać, a wiesz ze wg prawa to sprzedajacy odpowiada za przesyłkę do chwili doręczenia więc dlaczego ty chcesz się siłować z przewoźnikiem, sprzedajacy, Ty umowę zawierasz ze sprzedającym za nie przewodnikiem, ale jak chcesz!
@Fundacja_Scolar wyjaśniamy to, poczekaj proszę na naszą odpowiedź w zgłoszeniu e-mailowym.