anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Przesyłka ma status doręczonej, a nie dotarła

Fundacja_Scolar
#8 Zapaleniec#

Dokonaliśmy zakupu, został opłacony. Dostawca: Allegro One. Status: doręczono 6.12, odbierający: teoretycznie ja. Przesyłki nie ma. Jesteśmy w firmie 8:00-20:00, w piątki do 17:00. 

Przesyłki nie mamy, za to mamy kłopot. To nie jest "wina" sprzedającego, więc nie jestem pewna, czy otwierać "dyskusję". Nie ma metody skontaktowania się z Allegro jako takim. 

Co w takiej sytuacji powinnam zrobić?

 

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

az1rael
#21 Demiurg#

złożyć reklamację do oneboxa @Allegro_One podać tu nr paczki i niech szukają @Fundacja_Scolar 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

A ten sprzedajacy to firma czy prywatny sprzedajacy?

oznacz moderatorów

Fundacja_Scolar
#8 Zapaleniec#

firma. kupujemy tylko od firm

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Fundacja_Scolar I uważasz ze wolisz Ty się z tym borykać, a wiesz ze wg prawa to sprzedajacy odpowiada za przesyłkę do chwili doręczenia więc dlaczego ty chcesz się siłować z przewoźnikiem, sprzedajacy, Ty umowę zawierasz ze sprzedającym za nie przewodnikiem, ale jak chcesz!

oznacz moderatorów

Allegro_One
Ekspert Allegro.pl

@Fundacja_Scolar wyjaśniamy to, poczekaj proszę na naszą odpowiedź w zgłoszeniu e-mailowym. 

oznacz moderatorów