Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Prawdopodobnie ze względu na brak wpisanego numeru mieszkania przesyłka która miała wczoraj zostać dostarczona (według powiadomienia) nie dotarła i wyskoczyło powiadomienie właśnie „Nie dostarczona ze względu na błędny adres dostawy”
Co mogę teraz zrobić?
Ogółem rzecz biorąc pisało że zostanie dostarczona między 23-28 grudnia ale tu już wyskoczyło to
Czy przesyłka wróci do nadawcy i będą się ze mną kontaktowali w sprawie zmiany adresu, mam czekać aż wróci ona do nadawcy i dopiero wtedy poprawić mój adres, po raz pierwszy zamawiam przez kuriera zawsze było przez inPost stąd też trochę pogubienia..
Mam tylko nadzieję że jeszcze tą paczkę dostanę tylko jak to będzie teraz wyglądać?
@Client:93882954 Paczka wróci do nadawcy, zapłacisz za ponowną wysyłkę, potem zostanie nadana powtórnie. Skontaktuj się teraz ze sklepem, podaj prawidłowy adres, może jeszcze uda się nadawcy ją odpowiednio przekierować.
No i jeszcze zapłacisz za zwrot nieodebranej przesyłki.
@_HolaOla_ @la_nika @mr_oma - To już któryś post z takim samym problemem w ciągu ostatnich kilku dni. Mamy dwie alternatywy:
- Kupujący zaczęli się mylić w podawaniu adresów
- System allegro "obcina" niektóre dane podczas importu
Możecie sprawdzić ?
@Client:93882954 Podaj mi proszę jeszcze numer oferty lub zamówienia, którego dotyczy ta przesyłka. Sprawdzimy dokładnie tę sytuację, ale muszę mieć pewność, o które Twoje zamówienie chodzi.
@pinsplash nic nowego, ja mam od czasu do czasu takie kwiatki. Zazwyczaj problem polega na tym, że adresat nie podaje nr mieszkania. W przypadku przesyłek allegro polecony, gdzie nie ma na etykiecie danych typu telefon, przesyłka wraca. W moich przypadkach wina zawsze leżała po stronie kupującego, po prostu w danych allegro podawał niepełny adres. import był prawidłowy.
@mikeza zły adres to pikuś
a podanie numeru stacjonarnego przy zakupie do paczkomatu
to jest dopiero dramat