Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprzedający nie robi nic by naprawić fakt, że nie monitował przesyłki, a kurier porzucił ją na śmietniku, mimo iż ktoś był w domu. Nawet nie kpnyakuowal się telefonicznie z odbiorca.
@Mauser1898 złóż do sprzedawcy reklamacje na nieskuteczne doręczenie niech przestawi potwierdzenie doręczenia paczki.
@Mauser1898 zapoznałam się z Twoją dyskusją ze sprzedającym oraz z naszymi odpowiedziami w tej sprawie. Wszystko zostało już wyjaśnione.
Kurier nie powinien zostawić przesyłki na śmietniku, natomiast z toku dyskusji wynika, że otrzymałeś przesyłkę i w takiej sytuacji powinieneś złożyć reklamacje do przewoźnika.
Sprzedający nie ma obowiązku monitorowania każdej paczki, nic nie wskazywało na to, że z tą był jakiś problem (oprócz oczywiście Twojego późniejszego zgłoszenia).
Nie mamy podstaw, aby oczekiwać od sprzedającego zwrotu pieniędzy, a zgłoszony problem nie podlega pod Allegro Protect.
Sprzedający złożył reklamację do DPD, więc musimy poczekać na odpowiedź przewoźnika w tej sprawie.
Dodam, że obrażanie sprzedającego w dyskusji na pewno nie pomaga w rozwiązaniu tej sprawy, a pomimo upomnienia, dalej to robisz w swoich wiadomościach w dyskusji.
w jaki sposób sprzedający miał monitorować przesyłkę? czy w ogóle musiał?
nadał, dostałeś link do śledzenia i tyle
nawet gdyby ją śledził po nocach na wszelki wypadek bo a nuż widelec, to widziałby statusy: skany z kolejnych sortowni, wydanie do doręczenia i doręczono. Uwierz, że nie podejrzewałby nawet że ci coś nie pasuje
Kurier nie ma obowiązku kontaktować się przed dostawą ani po dostawie. Część z nich to robi, ale z zupełnie innych powodów i dobrowolnie.
trochę wyobraźni