Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Przesyłka (z Chin) miała dotrzeć do mnie między 29 grudnia 2020, a 8 stycznia 2021 roku. Niestety do tej pory nie otrzymałam paczki, a sprzedawca zmienia terminy jak rękawiczki.
Najpierw dostałam informację, że na zwrot będę musiała czekać 28 dni.
Następnie 1 lutego sprzedawca stwierdził, że za trzy dni ma otrzymać decyzję zwrotu pieniędzy.
5 lutego znów zostałam poinformowana, że przesunęli termin zwrotu pieniędzy na 8 lutego, ponieważ twierdzą, że przesyłka zalega gdzieś na sortowni poczty polskiej.
Jakie podjąć kroki w takiej sytuacji? Czy mogę ubiegać się o zwrot pieniędzy za pomocą programu ochrony kupującego?
@Nadamira Zamawiasz z Chin = prosisz się o kłopoty. Ale to już wiesz. Nauczka.
Po co czekasz na kolejne wymówki? Otwórz dyskusję, zażądaj zwrotu pieniedzy. Po 24 h poproś pracownika Allegro o wypowiedzenie się w dyskusji. Jednocześnie możesz wystąpić do POK.
@Nadamira Może Ty prowadzisz korespondencje nie z tą osobą co trzeba?
"Następnie 1 lutego sprzedawca stwierdził, że za trzy dni ma otrzymać decyzję zwrotu pieniędzy.
To od kogo on ma otrzymać decyzję, skoro on jest sprzedawcą?
olej zakup i staraj się o zwrot z POK
Pozwolę sobie zacytować sprzedawcę.
"Dzień dobry, niestety ale zwrot pieniędzy otrzyma Pani dopiero w ciągu max 28 dni. Zagraniczny sprzedawca sprawdził, że przesyłka dotarła do Polski i zwala winę na opóźnienie ze strony poczty polskiej, a nie zaginięcie przesyłki."
"Dzień dobry, cały czas czekam na decyzję zwrotu pieniędzy dla Pani. Niestety, ale w Chinach reklamacja przesyłki trwa dużo dłużej niż u nas. "
@Nadamira Prosta sprawa, czas zwrotu jest liczony w naszym kraju według naszych przepisów. Jak mu nie pasi to niech nie sprzedają w Polsce.
Druga sprawa, Poczta Polska? spoko, niech Ci da nr przesyłki i dowiesz się na poczcie czy faktycznie jest w Polsce i co się z nią dzieje.
Na to ostatnie napisz sprzedawcy, żeby ochłonął bo musisz mu coś napisać i może go to przerazić. niech usiądzie koniecznie z daleka od ostrych przedmiotów i dalej napisz.
Człowieku, jesteśmy w Polsce a nie w Chinach!!!
Proś o zwrot i wystaw mu komentarz, bo wiedział w co się pakuje kombinując na przesyłkach z Chin. Sama możesz sobie taką zamówić na pewnych portalach i tam zwrot jest po chwili nawet, po kliknięciu, przynajmniej na tym co ja kupuje a też z Chin 😉
@Nadamira Nie pozwól się zwodzić, otwórz Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa tam zgłoś problem, domagaj się niezwłocznego zwrotu pieniędzy. Napisz, że ze względu na niedotrzymanie terminu dostawy odstępujesz od umowy na podstawia art. 5431 Kc. Po 24 godzinach w Dyskusji poproś o pomoc Allegro. Jeżeli w ciągu kilku dni sprawa nie zostanie załatwiona, zamknij Dyskusję jako nierozwiązaną i wypełnij wniosek do POK https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia Szybko pieniądze odzyskasz.
@Nadamira szkoda Twojego czasu i nerwów. Zrób dokładnie tak jak napisał xyz96.
@pinsplash"Zamawiasz z Chin = prosisz się o kłopoty."
Tak to prawda. Zakupy z Chin, poprzez tą konkretną platformę, to zwyczajne nieporozumienie. Podejrzewam, że tacy sprzedawcy, nie traktują małego „a” należycie poważnie.
Od długich lat kupuję od „Majfrendów” (reklamują się na paczkomatach) i jedyna niedogodność to czas dostawy. Cała reszta – kultura sprzedaży, komunikacja, ew. reklamacje są na BDB poziomie. Tam serwis dba o to aby sprzedaż odbywała się uczciwie (dla obu stron).
OK, Allegro jest ładniejsze wizualnie (znacznie), tam zawsze panuje świecąca choinka, przez cały rok.