Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czekam na paczkę którą zamówiłem 31 lipca, od tamtej proy widnieje jako "przesyłka opóźniona"" nic się nie zmienia, do kogo mam się z głosić w tej sprawie?
@Maciokoki W tej sytuacji załóż dyskusję ze sprzedawcą. W zakładce Moje Zakupy wybierz zamówienie, dla którego chcesz otworzyć dyskusję. Przejdź do szczegółów zamówienia i kliknij [zgłoś problem z zakupem]. W kolejnym kroku wskaż powód dyskusji i zaznacz jedną z opcji dostępnych na liście. Sprzedający będzie miał 24 godziny na odpowiedź (czasu nie liczymy w weekendy i święta), będziesz mógł poprosić nas o pomoc.
to jest coś z firmą kurierską, zamówienie drugiej paczki skończyło się w ten sam sposób, opóźniona znowu