Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zapłaciłam tradycyjnym przelewem. Z danych wynika że przesyłkę kurierską doręczono, a ja towaru nie otrzymałam.
Jak mam dalej postępować
@Client:93568720 sprawę kieruj do sprzedawcy ....czasem się zdarza ,że kurier się nie wyrobi i oznaczy paczkę jako doręczoną . SMS do przesyłki był ? jeśli tak masz tam nr tel do kuriera zadzwoń
jeśli to sprzedawca allegro nie lokalnie ktoś co sprzedaje jakieś swoje fanty to zakładasz dyskusję i opisujesz problem sprzedawca ma 24h na odpowiedź, będzie trzeba zgłosić reklamację do kuriera, czy firmy odpowiedzialnej za dostarczenie tu może odpowiadać za reklamację allegro, sprzedawca albo ty zależy od tego od kogo kupiłaś i kto wykonywał usługę
Dziękuję bardzo
Po 1godz od zakupu masz możliwość otwarcia dyskusji:https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa a jak nie to masz centru wiadomości i pytaj sprzedającego: https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/dane-i-ustawienia-konta/centrum-wiadomosci-allegro-LvY8REV7o...