Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
nr przesyłki InPost 648303789140001117362792
@koneser9 masz też na mailu kod 🙂 czy telefon był poprawny ? zadzwoń na infolinię dostaniesz kod w kilka minut 😄
Nie słuchaj się podpowiedzi że sprzedawca odpowiada za paczkę ( tak odpowiada ) ale kodu nie dostanie 😞 musisz zadzwonić z telefonu na który była adresowana paczka 🙂 wydłużysz se czas otrzymania zamówienia 🙂
masz też na mailu kod
Skąd wiesz? Często też nie ma w emailu. W zasadzie nigdy przy multiskrytce nie dostałem (tutaj chyba jest pojedyncza przesyłka?).
@exoryna tak masz rację, ale nie ma w wątku info że ma kilka paczek do odebrania, tylko jest że jedna a tu wysyłają kod w mailu 🙂 tak czy tak można zadzwonić i odebrać paczki 🙂
@koneser9 Pisz do sprzedawcy. To on odpowiada za przesyłkę do czasu, aż ją otrzymasz. Jeśli nie będzie możliwości odebrania, możesz domagać się ponownej wysyłki lub zwrotu wszystkich kosztów. Sprzedawca odpowiada za nieprawidłowości leżące po stronie przewoźnika, czyli swojego podwykonawcy; https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/prawa-ogolne/odpowiedzialnosc-sprzedawcy-za-przesylke/
Nie słuchaj niektórych sprzedawców, oni zalecają kupującym reklamować brak dostawy u przewoźnika, kiedy zgodnie z przepisami reklamować powinno się u sprzedającego. Z przewoźnikiem nie zawierasz umowy na dostawę, tylko ze sprzedawcą.
Weź też pod uwagę, że pomimo nazwy działu Dyskusje kupujących, odpowiadają tu niemal sami sprzedawcy, którzy zazwyczaj sterują kupującymi zgodnie z własnym interesem. Ja nie jestem sprzedawcą.
@xyz96 Interesem kupującego jest szybkie otrzymanie przesyłki, a nie czekanie drugi tydzień. Jeden telefon i przesyłkę za dwie minuty ma w rękach.
@koneser9 możesz też pobrać aplikacje inpostu. Przy pomocy aplikacji szybko odbierzesz przesyłkę.
Pisz do sprzedawcy jeśli chcesz dłużej czekać na odebranie towaru, hehe.
Nie wiadomo czy w twoim przypadku kiedy nastąpiło wydanie towaru. Być może rola sprzedawcy zakończyła się z chwilą wrzucenia paki do skrytki.
Elo.
@koneser9 Nie słuchaj bzdurnych rad co niektórych. Zadzwoń na jeden z tych numerów, z telefonu przypisanego do wysyłki, a otrzymasz kod odbioru. Zajmie Ci to dwie minuty. Słuchając innych i reklamując u sprzedawcy będziesz czekać na przesyłkę ponad tydzień, bo nieodebrana wróci i sprzedawca będzie musiał wysyłać drugi raz.