Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zakupiłam brodzik, przesyłka - darmowy kurier DPD (nie smart). Brodzik mi nie pasował, zresztą był fatalnej jakości, więc odesłałam - mam zrobione zdjęcia, że być nienaruszony i prawidłowo spakowany. Sprzedawca wrócił ze zdjęciami poszarpanego pudełka i rysy na brodziku - odsyła mnie z reklamacją do DPD. Allegro umywa ręce, potwierdza, że ja mam wystąpić z reklamacją. Jeśli DPD nie uzna reklamacji (a przecież tak będzie), przysługuje mi ochrona z Allegro.
Moim zdaniem przepisy prawa przewozowego chronia mnie i to sprzedawca powinien mi zwrócić, a on występować z reklamacją. Ale Allegro zamknęło mi dyskusję, nie mam co zrobić. Co byście zrobili?
@basjana Najprościej będzie zastosować się do zaleceń allegro i złożyć reklamację do przewoźnika. Nawet jeśli reklamacja zostanie odrzucona to najpewniej ostatecznie otrzymasz rekompensatę z Allegro Protect - bez udziału sądu, rzeczników i marnowania sobie czasu itp.
@basjana oczywiście że jest wart 1 pln porysowany bok stal zabezpieczona przed korozją czyli naruszona warstwa zabezpieczająca przed rdzewieniem emalia lub ocynk czyli po zamontowaniu prędzej przerdzewieje niż posluży i nikt tego nie kupi. W łazience masz saunę po prysznicu woda sie skrapla
Plus sprzedawca twierdzi, ze teraz towar nadaje się do utylizacji, bo przyszedł uszkodzony.... nie wiem jak to możliwe, ja zapakowałam towar w folię bąbelkową, pudło i opisałam "szkło, nie rzucać" itp., a sprzedawca przysłał zdjęcie poszarpanego pudła i porysowanego z jednej strony brodzika. Twierdzi że wartość towaru teraz to 1 zł.
@basjana byś się zdziwiła co kurierzy robią z paczkami. Nie rzucać oj rzucali rzucali mi po kaskach za 1000pln inpost przejechał busem, hulajnoga dostala sie pod wózek widlowy, oleje do smażenia w puszkach mi sprasowali na naleśniki etc. Odpowiadasz za zabezpieczenie zwrotu, masz możliwość albo wybierasz kwotę zwrotu pomniejszoną albo skladasz reklamację do przewoźnika i za 30dni się wyjaśni co na to przewoźnik. Jedyne co sprzedawca musi to udostępnić ci protokół szkody do reklamacji. Składasz ją do 7 dni od odebrania paczki
@basjana Odstąpiłaś od umowy, towar nie jest Twój, odesłałaś produkt ( Ty odpowiadasz za produkt ) do wydania, i teraz pytanie sprzedawca odebrał produkt bez zastrzeżeń czy spisał protokół szkody ???
Jak ma protokół to Twój problem i składaj reklamację, jak nie ma protokołu to problem sprzedawcy i powinien Ci oddać kasę !!!
@kostas11 sprzedawca nie ma problemu dał kupującej wybór albo pomniejszony zwrot albo reklamacja nadawcy w dpd niech jeszcze powybrzydza poczeka to odrzucą reklamacje po uplywie 7 dni od odebrania paczki. Sprzedawca nic nie musi sporządzać skoro kupująca nie potrafi się okreslić czego chce sprzedawca ma 14dni na zwrot czyli nie okresli że sklada reklamację nie będzie protokolu a zwrot za brodzik z uszkodzoną powłoką który zaraz od użytkowania zardzewieje wyniesie 1 pln. Dowody są w dyskusji dla sądu który skutecznie naprostuje kupującą że według prawa odpowiada za zabezpieczenie zwrotu tak by wrócił cały i nienaruszony