Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Otrzymałem dzisiaj niekompletną przesyłkę, tj produkt z 2 dodatkowymi elementami w zestawie. Brakuje jednego z tych dodatków i nie chodzi tutaj o żaden gratis. Pudełko było ewidentnie otwierane bo naklejka-plomba była rozcięta (zarówno od tego głównego pudełka jak i tego mniejszego w środku, w której znajduje się część dodatkowa) . Z zewnątrz karton ani folia pakująca nie wyglądały na uszkodzone. Prosiłbym o państwa zdanie na temat tego co można zrobić? Pierwszy raz mam taką sytuację, pisałem do sprzedającego ale jest pewny, że wszystko zostało sprawdzone przed i że część musi być w środku. Zrobiłem parę zdjęć, ale czy ktokolwiek weźmie je pod uwagę to już inna sprawa.
@uchicha6661 złóż reklamację sprzedawcy a wcześniej spisz protokół szkody - braku u przewoźnika, reszta należy do sprzedającego 🙂
Napisz jaki przewoźnik ?
Kalimera @kostas11 ,
Dziękuję za szybką odpowiedź. Forma dostawy to paczkomat inpost, kupione z allegro smart.
@uchicha6661 spisz protokół https://inpost.pl/protokol i złóż reklamację sprzedawcy podając że protokół jest spisany 🙂
Reklamację za ubytek o ile sam nie spakował załatwia już z przewoźnikiem 🙂