anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Przesylka niekompletna (brakujacy element)

uchicha6661
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry,

 

Otrzymałem dzisiaj niekompletną przesyłkę, tj produkt z 2 dodatkowymi elementami w zestawie. Brakuje jednego z tych dodatków i nie chodzi tutaj o żaden gratis. Pudełko było ewidentnie otwierane bo naklejka-plomba była rozcięta (zarówno od tego głównego pudełka jak i tego mniejszego w środku, w której znajduje się część dodatkowa) . Z zewnątrz karton ani folia pakująca nie wyglądały na uszkodzone. Prosiłbym o państwa zdanie na temat tego co można zrobić? Pierwszy raz mam taką sytuację, pisałem do sprzedającego ale jest pewny, że wszystko zostało sprawdzone przed i że część musi być w środku. Zrobiłem parę zdjęć, ale czy ktokolwiek weźmie je pod uwagę to już inna sprawa.

 

 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

kostas11
#21 Demiurg#

@uchicha6661 złóż reklamację sprzedawcy a wcześniej spisz protokół szkody - braku u przewoźnika, reszta należy do sprzedającego 🙂

Napisz jaki przewoźnik ?

________
Κώστας
oznacz moderatorów

uchicha6661
#7 Wielbiciel#

Kalimera @kostas11 ,

 

Dziękuję za szybką odpowiedź. Forma dostawy to paczkomat inpost, kupione z allegro smart.

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@uchicha6661 spisz protokół https://inpost.pl/protokol i złóż reklamację sprzedawcy podając że protokół jest spisany 🙂

Reklamację za ubytek o ile sam nie spakował załatwia już z przewoźnikiem 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów