Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć!
Informuję, że niestety omyłkowo wziąłem produkt z paczkomatu zamiast trzymać go w pudełku na czas zwrotu do sprzedawcy. W tej chwili produkt jest u mnie. Ale system pokazuje, że przeszkadza lub powraca. Jak mogę zmienić status tego zamówienia, aby móc je ponownie umieścić w paczce? Bardzo proszę o pomoc!
NUMER ZAMÓWIENIA
81587D00-1F66-11EF-82AB-8F079A409D63
Najlepsze
@Client:109863692 napisz proszę jeszcze raz, ale troch dokładniej co się wydarzyło?
Przesyłka ma status "dostarczona" nie ma zwrotu do nadawcy.
Ty zgłosiłeś zwrot tego zamówienia, ale nie wybrałeś metody wysyłki zwrotu (a możesz wybrać zwrot Allegro Paczkomaty InPost).
Założyłeś dyskusję i napisałeś do sprzedającego, że prosisz o wyjaśnienie sytuacji, ale on dopytuje, co się stało.
Napisz więc proszę co chcesz zrobić z tą przesyłką, jeśli chcesz zwrócić to w szczegółach zwrotu wygeneruj kod zwrotu Inpost i nadaj przesyłkę w paczkomacie.
Problem polega na tym, że nie mogę teraz wygenerować kodu zwrotnego. Gdybym miał taką możliwość, umieściłbym produkt w paczkomacie w celu wysłania go do sprzedawcy. jak mogę ponownie wygenerować ten kod?
@Client:109863692 masz dwa zamówienia od tego samego sprzedającego. Do jednego nr 9b3ab310-1e7f-11ef-82ab-8f079a409d63 zgłosiłeś zwrot i wygenerowałeś etykietę, nadałeś tę przesyłkę? Jeśli nie a jesteś w stanie nadać te dwie pary spodni w jednej przesyłce, to skontaktuj się ze sprzedającym i nadaj je razem.
W przypadku zamówienia nr 81587D00-1F66-11EF-82AB-8F079A409D63 o którym piszesz kliknij "wybierz sposób wysyłki".
To świetnie! Udało mi się wygenerować kod przesyłki! Dziękuję bardzo!