Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Od trzech dni mam problem z serwisem Allegro.
Dotyczy to komputera stacjonarnego jak i konta na telefonie.
Początkowo był problem z logowaniem, po wpisaniu danych strona ładowała się i nic (powracała do wersji przed logowaniem).
Myślałem że to chwilowy problem allegro i spróbuję na drugi dzień. W kolejnym dniu już zalogować się mogłem, jednak po dodaniu kilku produktów nie mogę przejść do strony z płatnościami.
Występuję ten sam problem, po kliknięciu w guzik zapłać strona się odświeża i wraca do koszyka.
Z koszyka nie mogę nic usunąć bo strona tylko się odświeża.
O co chodzi? Pomocy 🙂
@mironJB spróbuj proszę skorzystać z tryby prywatnego w przeglądarce, jeśli to pomoże, wyczyść pamięć podręczną przeglądarki z której korzystasz.