Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Pytanie tyczy zwrot należności ,w jednym przypadku po zwrocie produktu do sprzedawcy a drugi przypadek zwrot za produkt anulowany.W obu przypadkach sprzedawcy twierdzą, że przelewy zlecili a pieniędzy jak nie było tak dalej nie mam.Robi się coraz większy bałagan na Allegro i po 17 latach trzeba się chyba pożegnać. Alternatywy są.
@oxy9 Dostałeś maila od allegro potwierdzającego zwrot?
@oxy9 czy chodzi o zamówienie nr b85752f0-2122-11ef-a08f-abfe23ae183c?
W tym przypadku sprzedający zlecił zwrot wczoraj, który prawidłowo zaksięgował się w systemie, zwrot mógł się jeszcze nie zaksięgować na Twoim koncie przypisanym do BLIKa.
Poproszę o numer tego drugiego zamówienia, o którym piszesz.