Przypadkowo zaznaczyłem zwrot, a nie otrzymałem przesyłki
![Client:103872548 Client:103872548](https://spolecznosc.allegro.pl/html/assets/Jestem_Tu_Nowy.jpg)
Client:103872548
#7 Wielbiciel#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
11-01-2022
12:26
Jak został przez przypadek zaznaczony wzrost to można to cofnąć jak nie dostałem przesylki
oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4
xyz96
#21 Demiurg#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
11-01-2022
12:35
@Client:103872548 A chcesz tę przesyłkę? Jeśli tak, napisz do sprzedawcy że rezygnujesz ze zwrotu i czekasz na dostawę.
oznacz moderatorów
![Client:103872548 Client:103872548](https://spolecznosc.allegro.pl/html/assets/Jestem_Tu_Nowy.jpg)
Client:103872548
#7 Wielbiciel#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
11-01-2022
12:36
oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
11-01-2022
12:50
A jaki masz status w "Moje zakupy" jak anulowany to może sprzedający nie wysłał, skontaktuj się z nimi wszystko się wyjaśni, najlepiej przez centrum wiadomości: https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/dane-i-ustawienia-konta/centrum-wiadomosci-allegro-LvY8REV7o...
oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
11-01-2022
12:52
@LEW433 Nie ma "anulowany", bo kliknął Zwrot. Jasne?
oznacz moderatorów