-zawierucha-
#7 Wielbiciel#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
12-01-2023
21:11
Cześć,
13 gru 2022 dokonałam zakupu, który musiałam anulować. Do zakupu wykorzystałam elektroniczną kartę podarunkową (wpisałam kod). W dyskusjach znalazłam informację, że w ciągu 24h powinna wrócić na moje konto w zakładkę kupony. Niestety nic takiego nie wydarzyło się. Proszę o podpowiedź, jak odzyskać kartę podarunkową.
oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3
LEW433
#21 Demiurg#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
12-01-2023
21:24
Może jednak nie została anulowana płatność, zapytaj tu: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=9225c771-efb6-4de8-8580-76bd8d7c77eb&subjectId=a4520b1d-0...
oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
12-01-2023
21:25
@-zawierucha- Cześć. 🙂 Anulowałam dla Ciebie płatność do tego zamówienia, za kilka godzin karta powinna się odnowić 🙂
oznacz moderatorów
-zawierucha-
#7 Wielbiciel#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
16-01-2023
18:52
Cześć, @ko_alka karta odnowiona. Bardzo dziękuję! Pozdrawiam!
oznacz moderatorów