Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, mam pytanie w jaki sposób można przywrócić monety utracone w wyniku błędnej decyzji o anulowaniu zakupu przedmiotu biorącego udział w promocji z monetami. Przedmiot został wysłany po omyłkowym anulowaniu zakupu więc transakcja finalnie doszła do skutku, jednakże monety nie powróciły na moje konto.
@Client:44299642 Jeżeli anulowałeś zakup, sprzedawca powinien Ci oddać pieniądze, wtedy monety by wróciły. Jeżeli tego nie zrobił, tylko wysłał towar, monety nie wrócą na konto. Zostały wykorzystane.
Po zakupie dostałem od Allegro promocyjne monety. Następnie zakup został anulowany, a monety promocyjne za zakup przedmiotu zostały cofnięte. Jednakże towar pomimo anulowania transakcji został wysłany i odebrany w związku z czym monety powinny wrócić na konto ponieważ transakcja doszła finalnie do skutku.
Chodzi o transakcję która nie była opłacana w całości lub części zgromadzonymi wcześniej monetami.
Sprzedawca nie oddał pieniędzy ponieważ nie odesłałem mu odebranego przedmiotu.
I jeśli do 14 dni od anulowania transakcji przedmiotu nie odeślę to może wtedy zabrane (w momencie anulowania zakupu) monety wrócą na moje konto. Czy dobrze rozumiem?