Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Punkty Payback są naliczane gdy kupuję coś na Allegro przechodząc przez stronę Payback. Niestety nie działa to przy zakupach na telefonie. Wchodzę do aplikacji Payback, wybieram Allegro, przekierowuje mnie na stronę Allegro i natychmiast przechodzi do aplikacji. Nie mogę wrócić do strony. W takiej sytuacji punkty Payback nie są naliczane i nie mam żadnej możliwości reklamacji. Czy można coś z tym zrobić?
Michał
@idefix Zerknij tu: https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/sposoby-zakupow/jak-zbierac-punkty-payback-na-allegro-MM5m0a...
Skorzystaj z kontaktu przez formularz 🙂
To jest jasne. Nie chodzi o zbieranie punktów tylko o zbieranie podczas zakupów na tefefonie gdy jest zainstalowana aplikacja Allegro. Jak nie ma to punkty są naliczane. Gdy jest to punktów nie ma
@idefix Bo po prostu po przejściu z apki payback otwiera się apka allegro (zamiast strony w przeglądarce).
Aby tego uniknąć, należy wejść w ustawienia smartfona, następnie w "aplikacje", znaleźć na liście allegro, wejść i znaleźć tam sekcję "otwórz (domyślnie)", po czym w "otwórz obsługiwane łącza" wybrać "pytaj za każdym razem" (lub "nie uruchamiaj za pośrednictwem tej aplikacji", jeśli tak będzie komuś wygodniej).
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Pod tym linkiem nie ma nic o zbieraniu punktów w aplikacji, czyli za zakupy w aplikacji nie da się zbierać punktów?
Ja robię tak że w aplikacji allegro to co mnie interesuje dodaję do obserwowanych a potem wychodzę z allegro, wvhodzę do aplikacji Payback i stamtąd przechodzę do sklepu. Otwiera się co prawda jako strona w aplikacji payback a nie uruchamia się aplikacja allegro ale działa. Trzeba tylko pamiętać żeby robić zrzuty ekranowe z poszczególnych etapów (przechodzenie do allegro z payback, opis transakcji, zapłacone itd) bo payback często nie nalicza punktów i trzeba się upominać dodając zrzuty. Udają że "nie było transakcji" 🙂
@Aniela777 zbieranie punktów trzeba zawsze zacząć na payback.pl, następnie znaleźć interesujący Cię sklep online i dokonać zakupów. Naliczanie punktów może zająć 5 dni. W razie dalszych problemów dotyczących programu Payback skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta Payback.