Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, mam problem z zakończeniem płatności zakupu. Sprzedający czeka na Płatność a PayU nie przelało. Proszę o pomoc bo są to rzeczy dla dziecka Niemowlaka..
A jaki status płatności masz w "Moje zakupy"?, jak zakończona to sprzedający otrzymał środki, taka płatność przechodzi w większości w kilka minut ale może trwać nawet do końca następnego dnia roboczego: https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/statusy-platnosci/allegro-finanse-statusy-platnosci-1Mk5XgPz...
@Client:48358724 Kliknij sobie Szczegóły zakupu przy kupionym towarze w zakładce Moje zakupy, potem Rozwiń szczegóły zakupu i sprawdź status wpłaty. Zakończona - sprzedający pieniądze otrzymał. Rozpoczęta - otrzyma niebawem. Anulowana - nie otrzyma wpłaty, która wróci do Ciebie w ciągu 3 dni. Możesz więc już teraz kliknąć Ponów płatność.