Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry
Kupiłem produkt od firmowego sprzedawcy (używana karta graficzna) za niewielką kwotę. Po raz pierwszy, korzystając z Allegro, natknąłem się na politykę „braku zwrotu” przedmiotu, mimo że sprzedawcą jest firma. Wydaje się, że ten wyjątek od standardowej polityki zwrotów dotyczy „przedmiotów szytych na miarę lub niestandardowych, takich jak niestandardowe koszulki”, ale sprzedawca systematycznie stosuje go w przypadku każdego sprzedawanego przez siebie produktu. Produkty to podzespoły komputerowe, które oczywiście nie są „szyte na miarę klienta”.
Czy korzystanie z opcji „bez zwrotu” w przypadku podzespołów komputerowych nie jest naruszeniem regulaminu Allegro? Czy nadal jestem objęty ubezpieczeniem, jeśli otrzymany przeze mnie produkt okaże się wadliwy/uszkodzony?
Z góry dziękuję!
Dzień dobry @tadeomarin! Powód ograniczenia prawa do odstąpienia od umowy jest dyskusyjny, ponieważ karta nie jest wykonywana na Twoje indywidualne zamówienie.
Poprosiłam o weryfikację ofert tego sprzedającego, natomiast to wyłączenie dotyczy tylko odstąpienia bez podania przyczyny, jeśli otrzymany produkt będzie wadliwy lub uszkodzony, możesz skorzystać z reklamacji, a taką każdy sprzedający musi rozpatrzyć.