anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

"Nie udało się złożyć wniosku. Spróbuj ponownie." - Problem z Programem Ochrony Kupujących

TomTok7557
#7 Wielbiciel#

Tak jak w tytule, po bardzo dokładnym i w 100% prawidłowym wypełnieniu wniosku o zwrot pieniędzy w Programie Ochrony Kupujących klikam na przycisk "Złóż wniosek" jednak nic się nie dzieje i jedynie otrzymuje komunikat "Nie udało się złożyć wniosku. Spróbuj ponownie." i tak w kółko, próbowałem kilkanaście razy o różnych porach...

 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

LEW433
#21 Demiurg#

@TomTok7557 Wyloguj się i spróbuj od nowa, jak nie dasz rady to zapytaj na czacie, od 8.00:https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=6464910c-6c94-4a98-8205-c92e3ce82158

oznacz moderatorów

maxr01
#17 Koryfeusz#

Tak. Polecam czat. Też miałem problem, najszybciej rozwiązałem na czacie.

Pisanie na AG to po prostu strata czasu.

--------------------------------------------------------------------------------
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@TomTok7557 Wyczyść lub zmień przeglądarkę.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@TomTok7557 Widzę, że czyszczenie plików cookies w przeglądarce pomogło. Gdybyś miał jeszcze jakieś pytania, pisz śmiało. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów