Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Tak jak w tytule, po bardzo dokładnym i w 100% prawidłowym wypełnieniu wniosku o zwrot pieniędzy w Programie Ochrony Kupujących klikam na przycisk "Złóż wniosek" jednak nic się nie dzieje i jedynie otrzymuje komunikat "Nie udało się złożyć wniosku. Spróbuj ponownie." i tak w kółko, próbowałem kilkanaście razy o różnych porach...
@TomTok7557 Wyloguj się i spróbuj od nowa, jak nie dasz rady to zapytaj na czacie, od 8.00:https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=6464910c-6c94-4a98-8205-c92e3ce82158
Tak. Polecam czat. Też miałem problem, najszybciej rozwiązałem na czacie.
Pisanie na AG to po prostu strata czasu.
@TomTok7557 Wyczyść lub zmień przeglądarkę.
@TomTok7557 Widzę, że czyszczenie plików cookies w przeglądarce pomogło. Gdybyś miał jeszcze jakieś pytania, pisz śmiało.