Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłem przedmiot, ale applikacja się zamknęła zanim wprowadziałem dane do płatności. Mam "płatność w toku" i brak guzika "anuluj płatność". Co mam robić? nie chcę anulować zakupu, bo to ostatni przedmiot tego sprzedawcy.
@nieobrany_borsuk a ile czekasz, anuluj płatność wskoczy za jakieś 15 - 30 minut 🙂
Czekam od 40 min, a czatbot pisał o 5ciu minutach
ale właśnie w tej chwili wskoczyło, że jest nieudana płatność. Uf.. 🙂
Zatem temat nieaktualny
@nieobrany_borsuk Cześć! Odpisałam Ci już w innym wątku. Anulowałam dla Ciebie tę płatność, spróbuj ją ponowić z poziomu zakładki Kupione. 🙂
O, dziękuję. Właśnie dokończyłem płatność.