Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zakupiłem dzisiaj przedmiot, zapłaciłem przez PayU (przelew z mbanku). Podczas transakcji nie byłem proszony o dodatkową autoryzację dla przelewu. Na ten moment (minęły ponad 2 godz.) status transakcji jest nadal "Płatność w toku" a pieniądze nie zostały pobrane z konta. Pytanie - co w tym przypadku robić ? Zależy mi na sfinalizowaniu tego zakupu ponieważ jest to ostatni przedmiot jaki posiadał sprzedawca.
@banans1 przejdź do zakłądki ,, moje zakupy ,, anuluj płatność i ponów .
Dzięki wielkie ! Problem rozwiązany 🙂
Mam dokładnie taki sam problem, ale nie mam guzika "anuluj płatność". Co robić?
@nieobrany_borsuk Anulowałam dla Ciebie ostatnią płatność. Spróbuj ją ponowić. 🙂