anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Płatność w toku - co dalej ?

MAMY ROZWIĄZANIE!
banans1
#7 Wielbiciel#

Zakupiłem dzisiaj przedmiot, zapłaciłem przez PayU (przelew z mbanku). Podczas transakcji nie byłem proszony o dodatkową autoryzację dla przelewu. Na ten moment (minęły ponad 2 godz.) status transakcji jest nadal "Płatność w toku" a pieniądze nie zostały pobrane z konta. Pytanie - co w tym przypadku robić ? Zależy mi na sfinalizowaniu tego zakupu ponieważ jest to ostatni przedmiot jaki posiadał sprzedawca.

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4
mdrogeria
#21 Demiurg#

@banans1 przejdź do zakłądki ,, moje zakupy ,, anuluj płatność i ponów .

oznacz moderatorów
banans1
#7 Wielbiciel#

Dzięki wielkie ! Problem rozwiązany 🙂

oznacz moderatorów
nieobrany_borsuk
#8 Zapaleniec#

Mam dokładnie taki sam problem, ale nie mam guzika "anuluj płatność". Co robić?

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@nieobrany_borsuk Anulowałam dla Ciebie ostatnią płatność. Spróbuj ją ponowić. 🙂 

oznacz moderatorów