anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

"płatność w toku" brak guzika "anuluj płatność"

MAMY ROZWIĄZANIE!
nieobrany_borsuk
#8 Zapaleniec#

Kupiłem przedmiot, ale applikacja się zamknęła zanim wprowadziałem dane do płatności. Mam "płatność w toku" i brak guzika "anuluj płatność". Co mam robić? nie chcę anulować zakupu, bo to ostatni przedmiot tego sprzedawcy.

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5
kostas11
#21 Demiurg#

@nieobrany_borsuk a ile czekasz, anuluj płatność wskoczy za jakieś 15 - 30 minut 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów
nieobrany_borsuk
#8 Zapaleniec#

Czekam od 40 min, a czatbot pisał o 5ciu minutach

 

oznacz moderatorów
nieobrany_borsuk
#8 Zapaleniec#

ale właśnie w tej chwili wskoczyło, że jest nieudana płatność. Uf.. 🙂
Zatem temat nieaktualny

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@nieobrany_borsuk Cześć! Odpisałam Ci już w innym wątku. Anulowałam dla Ciebie tę płatność, spróbuj ją ponowić z poziomu zakładki Kupione. 🙂 

oznacz moderatorów
nieobrany_borsuk
#8 Zapaleniec#

O, dziękuję. Właśnie dokończyłem płatność.

oznacz moderatorów