anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

"Płatność w toku"

kamoagroup
#2 Obserwator#
Witam, Zakupiłem urządzenie do mojej firmy na allegro.. pobrało pieniądze z konta, przyszedł email że zakupiono przedmiot A w zakładce "MOJE ZAKUPY" jest informacja "PŁATNOŚĆ W TOKU", od zakupu minęło 24h.
Chciałem by towar dotarł przed weekendem ale z tego co widzę to chyba nie możliwe:(
Dziwi mnie że pomimo tego że platforma jest ponad 20 lat na rynku, wykoleja się na tak prostej czynności jak przetworzenie płatności.
oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

komis-bell
#21 Demiurg#

To nie platforma się wykoleja tylko operator płatności - jakiś losowy błąd, czasem tak bywa.  
Anuluj płatność i ponów ją a środki pobrane za pierwszym razem wrócą na konto w ciągu 3 dni. 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@kamoagroup jeśli chodzi o zamówienie z wczoraj to płatność za nie ma w tej chwili status "anulowana", a to oznacza, że jeśli pieniądze zostały pobrane z Twojego rachunku bankowego, wpłata zostanie zwrócona na Twoje konto. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów