Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dwa dni przed planowanym czasem dostawy wyskoczył komunikat jak w tytule i załączniku. Mam coś z tym robić/kontaktować się ze sprzedającym czy po prostu czekać?
Dziwne jest to, że mimo statusu zakupu jako "opłacony", mogę już ocenić sprzedawcę oraz produkt, zwrócić go lub kupić ponownie. Takie opcje powinny raczej pojawić się po odbiorze przesyłki. A tutaj od czasu jej opłacenia nie ma żadnego postępu. To jakiś błąd? Pierwszy raz spotykam się z taką sytuacją. W załącznikach dodaje jak ta sytuacja się przedstawia
Zapytać o zakup zawsze możesz sprzedającego, więc zapytaj.
Owszem, możesz coś z tym zrobić - najlepiej skontaktować się ze sprzedającym.
Była "majówka" - może sprzedający zapomniał sobie wydłużyć termin dostawy.
A może sprzedawca zachorował? - niestety, to też możliwe. Od wtorku do czwartku miałem zamkniętą firmę - z powodu choroby, mojej i pracownika.
Znam też przypadek, gdzie sprzedawca miał ciężki wypadek, wylądował w szpitalu, a po 2 tygodniach jego firma na Allegro upadła.
Sprzedawcy to nie są roboty, też mają różne problemy - masz problem? - pisz do sprzedawcy i czekaj na odpowiedź.