Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Client:102413535 Może po prostu zaloguj się na to konto, na którym dokonałeś zakupów😏
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@Client:102413535 Na Twoim drugim koncie (Client:35762624) zakupy są na swoim miejscu. Spróbuj się na nie przelogować
Niby... ale tam nie mam całej listy wcześniejszych zakupów a tylko wszędzie "0". TO wszystko przez te pierońskie jakieś zabezpieczenia przy logowaniu, które teraz wyskakiwało często!!! Wcześniej miałam: mail + hasło. Przy jakimś logowaniu coś niechcący mi "zadziałało" i mam nowy numer klienta. NIE mam dostępu do konta z nr = Client:35762624 I zakupów. Nie mogę napisać komentarza do odebranych zakupów ani zakupić nowych z... Obserwowanych! Miałam też zakupiony nowy "Smart". PROSZĘ o POMOC w odzyskaniu kota. Pozdrawiam♥️ - Krystyna
@Client:102413535 Czy próbowałaś odzyskać dostęp do konta tymi sposobami? Wyloguj się z nowego konta i wejdź ponownie w zakładkę Logowanie
*Ps. Sorry, bo Pani napisała, że to właściwe konto ok, DZIĘKUJĘ. Lecz ja jestem zalogowana i mam wszędzie "0". Jakiś koszmar. Nie wiem "jak" się z tego konta wylogować? PROSZĘ o słówko...
@Client:102413535 oczywiście 🙂 Kliknij proszę na swój login/imię w prawym górnym rogu Allegro, przejdź do sekcji "KONTO" i kliknij "WYLOGUJ SIĘ". Załączam screena:
DZIĘKUJĘ Pani Olu! Tak. Wylogowałam się ale już wczoraj "tak" jakoś próbowałam, poprzez "nie pamietam hasła". Czyli z nowego hasła "włażę" w to konto gdzie wszystko mam "0". Już... jestem głupsza niż dłuższa. Uuuuu... CO i jak dalej??
@Client:102413535 proszę wpisać swój stary login, czyli Client:35762624 LUB spróbować się zalogować przez swój adres mailowy w domenie wp.pl
Jeśli pojawia się komunikat o nieprawidłowym haśle, proszę kliknąć w "nie pamiętam hasła" i wpisać stary login Client:35762624 albo adres mailowy w domenie wp.pl
Następnie na skrzynkę WP przyjdzie wiadomość z możliwością utworzenia nowego hasła.
Można również skorzystać z możliwości zalogowania się poprzez kod SMS, który przyjdzie na numer telefonu przypisany do konta.
Proszę dać mi znać, czy udało się zalogować 🙂
DZIĘKUJĘ za obszerne wieści!! Tak właśnie próbowałam, hasło z tego konta - 35... ale nieprawidłowe. Potem te następne, niby też zapisane, ale to samo! W końcu znów dziś poleciałam "nie pamietam", dostałam sms, zmieniłam hasło, zapisane. Lecz = włącza się takie pioruństwo Authenticator i każe podać kod. Od tego zaczęły się moje problemy z logowaniem! Informatycy wymyślają nowości, "zabezpieczenia" (kurczę - biorą za to kasę?) i... utrudniają życie! Po co? Wiadomo, że = lepsze jest wrogiem dobrego!! Czy by gdzieś wpisać ten "właściwy" nr klienta? Mam mętlik!!! Allegro ułatwiało mi ładnych parę lat (dotąd) życie. Zakupy, bo nogi, kule! Jestem przerażona CO dalej??
*Ps. Przez sms nie mogę bo logowałam się z poz. maila.
@Client:102413535 kod jest wymagany podczas logowania dwuskładnikowego, które ma zapewnić bezpieczeństwo Użytkownikom. Może to Pani wyłączyć (oczywiście po zalogowaniu na konto) w Zakładce Moje konto w sekcji "Bezpieczeństwo".
Rozumiem, że sześciocyfrowy kod przychodzi na telefon? W takim razie proszę wpisać go w miejscu [Kod SMS], załączam zrzut ekranu:
Proszę również zaznaczyć [nie pytaj mnie o kod na tym urządzeniu] - wtedy nie będzie konieczności powtarzania całej procedury przed logowaniem. A następnie [ZALOGUJ SIĘ].
Proszę się nie martwić, na pewno znajdziemy rozwiązanie tej sytuacji
DZIĘKUJĘ drogiej Pani!!♥️💐
Tak, wiem że zabezpieczenia są dla Użytkowników, jasne. Lecz teraz to jest... potrójne poprzez pytanie o kod, którego NIE otrzymuję!!!!!
ALE - było ok. Czyli bez "kolejnego" logowania + dodatkowe zabezpieczenia!!! Dostęp miałam (parę mies. bez dostępu do laptopa) cały czas w telefonie, 4 lata, po jednym zalogowaniu.
W ub. tyg. zaczęło się wariactwo co parę godzin logowanie do Allegro, czego przedtem nie było!! I ten pieroński Authenticator mi namieszał!!! Bo coś raz czy dwa dostalam smsem kod, a potem już NIE!!! Teraz także! Czyli cyrk. Wstukiwalam jakieś kody poprzednie, ni czorta. Potem wyloguj, potem poprzez Google, potem nowe hasło i nie wiedząc JAK okazało się, że wszędzie 0, puste konto, i później dojrzałam, że nowy nr clienta, czyli niepokój na maxa!
Tu i tam "właziłam" w tym tygodniu, wstukiwałam pytania i tak dotarłam do Pani, Państwa.
Tak, mam zaznaczone "nie pytaj", ale to bez reakcji.
Teraz nie mogę się zalogować przez - BRAK tego pierońskiego kodu!! Nie otrzymuje, dlaczego?? A wtedy spróbuję w zakladce "Bezpieczeństwo".
Od parudziesięciu godzin nie mogę być na swoim koncie na Allegro, a planowałam pon-wt. zakupy z zaznaczonych w Obserwoeanych.
No... koszmar dalej!
@Client:102413535 Czy numer 661 *** 680 jest aktualny? Właśnie tam przychodzi kod SMS
Tak, to ten telefon.
DZIĘKUJĘ, ale wcześniej nie mogłam tutaj odpowiedzieć. Przerzucało mnie do - zaloguj się.
Pomoc uzyskałam po paru mailach i rozmowie telefonicznej.
Pozdrawiam...♥️ Krystyna
@Client:35762624 Bardzo się cieszę 🙂 Również pozdrawiam
Ja również 😄, uffff, bo były to nerwy. A bezpośrednio do Allegro napisać trudniej. Ale jakoś napisałam, odpisano, też rozmawiałam.
POZDRAWIAM serdecznie💐❤️