anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

"You have been blocked" - kolejny raz problemy z otwieraniem strony allegro

Cracket
#8 Zapaleniec#

Przez pół roku strona allegro działała dobrze, ale znowu coś zepsuliście (od tygodnia mniej więcej)

Praktycznie za każdym razem dostaję błąd "You have been blocked" - i nawet nie mogę zalogować się z firefoxa do społeczności (ani przeglądać ofert allegro bez zalogownia się) . Musiałem zalogować się z innej przeglądarki (tymczasowo). 

Inne strony działają zdecydowanie lepiej od allegro - FB, twitter, youtube. 

Aha i ani nie klikam szybciej niż zwykle, ani nie mam robota, tylko standardowy ad-block blokujący strony inne niż  Allegro. 

Identyfikator ze strony komunikatu błędu:

ID: e8f9ff43-1cef-755d-1d2c-1b2e46cb3bf2

 

 

 

 

 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Cracket czy dobrze rozumiem, że gdy korzystasz z innej przeglądarki to problem nie występuje?
Czy czyściłeś pamięć podręczną przegladarki z której korzystasz? Jeśli tak, a problem dalej występuje, to potrzebuję nagranie ekranu na którym jest to widoczne, abym mogła zgłosić to do Działu technicznego. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Cracket
#8 Zapaleniec#

@la_nika 
Czyszczę pamięć podręczną przeglądarki i problem ciągle wraca.

Udało mi się nagrać film, ale teraz najczęściej problem pojawia się w drugi sposób - tzn pokazuje capcha które rozwiązuje i znowu dostęp się blokuje.
Ale jest postęp - nie jestem zablokowany przy logowaniu się na społeczność. Natomiast ciągle jestem w stanie wejść na główną stronę, potem przy przechodzeniu do aukcji  allegro wysypuje się permanentnie.

 

Jak mogę Ci wysłać załącznik? Plik mkv ~ 2 MB

 

 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Cracket Cześć! Od razu jeszcze dopytam, czy to samo się dzieje, kiedy korzystasz z trybu incognito bez żadnych wtyczek? Czy nie łączysz się przez VPN? 

Nagranie prześlij nam na spolecznosc@allegro.pl i załącz proszę link do tego wątku, a także swój adres IP (jeśli jest zmienny to z chwili nagrania), żebyśmy mogli sprawdzić tę sytuację. 

oznacz moderatorów