Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Kupiłem słuchawki poprzez allegro od [edycja] wysłałem je ze względu iż nie działały prawidłowo, przyszła decyzja o zwrocie pieniędzy.
Jednak sprawa zwrotu pieniędzy ciągnie się już od 3 miesięcy.
Gdzie najlepiej zgłosić sprawę?
otwórz dyskusję ze sprzedającym przez formularz allegro zmusi go do szybszej reakcji
Miało być trzy miesiące, a jest sześć. W takim razie poproś o pomoc Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5... Zadziała podobnie jak Dyskusja.
Niestety 180 już opłynęło więc ta opcja odpada.
Witaj, mam podobną sytuację. Ten sklep, to typowy złodziej działający legalnie na allegro. Oczywiście Allegro zdecydowanie na to pozwala.
Kupiłem u Nich golarkę Braun. Przyszła, używałem dwa dni. Głowica zdarła mi naskórek z buzi. Bardzo nienaturalne działanie produktu. Zwłaszcza, że z firmy Braun nie moja pierwsza golarka. Odesłałem jako zwrot. Oni zamiast podjąć działania zwrotu, zrobili reklamację, którą uznali za niezasadną na podstawie "Opinii serwisu" Po prosiłem w dyskusji o dołączenie rzekomej opinii. Nie dołączyli. Konsultant allegro też prosił. Również nie dołączyli. Co sklep zrobił? odesłał produkt do mnie. Więc znów odesłałem płacąc za przesyłkę. Do tej pory nie dołączyli "rzekomej opinii" allegro nie potrafi od Nich wyegzekwować zwrotu, czy też podstawnego uzasadnienia. W golarce jest jakby fabrycznie źle skonstruowana powłoka. Wiecie zdarza się. Ale w tej sytuacji sklep powinien chociażby wymienić produkt na nowy. A oni ani zwrotu środków, brak jakiejkolwiek ekspertyzy serwisu. A allegro standardowo nic nie robi. Nie mam środków, sprawnego urządzenia. Sklep odpisuje sporadycznie, allegro nie potrafi nic zrobić. A sklep nadal funkcjonuje i sprzedaje. Myślę, że allegro nic tu nie zdziała. Przecież oni nie potrafią rozwiązywać problemów. Trzeba będzie zgłosić na Policję. A allegro omijać.
@kamil5171 Przykro mi, że na Allegro spotkała Cię taka sytuacja, ponieważ bezpieczeństwo zakupów jest dla nas bardzo istotne. Przeanalizowaliśmy Twoją sprawę ponownie i jeszcze raz rozpatrzyliśmy Twój wniosek w ramach POK. Sprawdź proszę swoją skrzynkę mailową. Znajdziesz w niej wiadomość od nas z informacją o przyznanej rekompensacie, która w ciągu kilku dni wpłynie na podany przez Ciebie rachunek.
Witaj _HolaOla_
miło, że Pani pisze.
Dziękuję za informacje.
z jednej strony jest mi głupio, że ktoś inny musi rozwiązywać problem za Electro.
jakie konsekwencje poniesie w/w sprzedawca?
@kamil5171 Twoja sprawa jest dość skomplikowana i każda ze stron ma tutaj podstawy do swojego stanowiska, ale najważniejszą informacją jest fakt, że otrzymasz rekompensatę za ten zakup. Na przyszłość pamiętaj proszę, że zgodnie z art. 38 ustawy o prawach konsumenta, Sprzedający ma prawo do odmowy zwrotu, jeśli umieścił w ofercie stosowną informację, iż "Towarem jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu."
Pani Olu,
wiem o tym. Jednak jak można użytkować produkt, który jest niesprawny?
proszę zwrócić uwagę, ze nie otrzymałem wymiany produktu na nowy. A sprzedajacy do tej pory nie potrafi udokumentować, że produkt jest rzekomo sprawny i nawet był w serwisie. Tak jak napisałem w dyskusji.
gdyby produkt był w serwisie, był sprawny, to otrzymałbym protokół weryfikacji sprzętu z serwisu Braun.
Takiego dokumentu sprzedajacy nie posiada. Co jest adekwatne do tego, że przez dwa tygodnie trzymali na magazynie mój zwrot. Czekając nie wiadomo na co.
dobrze. Czekam w takim razie na zwrot.
Ale warto by było pomyśleć nad większa weryfikacja tego Sprzedającego.
dziekuje za rozmowę.
pozdrawiam,
Kamil.
@kamil5171 O, widzisz? Wystarczy zgłosić problem publicznie i nagle POK zaczyna działać 🙂
To w trosce o wizerunek firmy 🙂
A wszystko dla dobra Polaków bo przez ostatnie 8 lat........
Xyz96
w sumie nigdy nic z strony Allegro mnie złego nie spotkało.
Ale najbardziej mnie boli fakt, że tak łatwo można kręcić lody jak robi, to w/w sklep.
jakbym Ci pokazał zrzuty z dyskusji, to ten sklep w ogóle się nie poczuwa. A wystarczyło wymienić produkt lub zwrócić środki. Nic więcej nie oczekiwałem.
ale Oni całkowita olewka.
dzwonisz na ich infolinie, nie odbierają.
piszesz w dyskusji, odpisują z takim opóźnieniem.....
w sumie tyle dobrego z strony Allegro, ze próbują sami naprawić błąd.
Osobiście bym zablokował sprzedaż sklepowi i kazał naprawić wszystkie błędy. Tak jak ten człowiek co czeka na zwrot środków. Tyle czasu? Głowa mała.
@kamil5171 Zwróć uwagę, że wszystko stało w miejscu, nie przyznano Ci rekompensaty, nie pomogły Dyskusje itp, dopóki nie opisałeś sprawy tutaj. Nagle zmiana stanowiska 🙂
@xyz96 Nie, moje działanie i ponowne rozpatrzenie tej sprawy jest troską zarówno o Kupującego, jak i Sprzedającego.