Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Mam pytanie znając mojego pecha muszę to wiedzieć. Jest pewien sprzedawca (firma), który oferuje interesujący mnie produkt, ale na Allegro jest stosunkowo krótko. Co w momencie rękojmi? Czy jest to zgłaszane przez serwis Allegro? A co jak sprzedawca zrezygnuje z współpracy z serwisem Allegro? A sprzęt się zepsuje?
Z góry dziękuję za wsparcie
Reklamacje składa kupujący a nie Allegro, Allegro oferuje pomoc w postaci dyskusji, ewentualnie rekompensaty, Daj link do oferty. Sprzedający z Chin??
Nie.. Sprzedający i firma w Polsce. To, że ja składam to wiem. Chodzi mi o to, co w momencie kiedy sprzedawca wycofa się z Allegro. To wtedy zostaje z niczym?
Nie. Masz protecta
@Dresio28 Cześć. 🙂 Reklamację zgłaszasz do sprzedającego. Jeśli zdarzy się tak, że sprzedający przestanie sprzedawać na Allegro, to i tak ma obowiązek rozpatrzenia tej reklamacji w czasie regulowanym prawnie.
Jeśli pojawiłyby się jakieś problemy z tym zakupem, a kontakt ze sprzedającym byłby utrudniony, to możesz liczyć na naszą pomoc.
A jeśli sprzedający zlikwidował konto na allegro oraz domenę i adres mailowy który był z tym kontem powiązany, to jak ma się dowiedzieć o reklamacjach dyskusjach itd??? Kto go wtedy i jak powiadamia?
@Monika__L Na Allegro podaje również swój adres — można się z nim skontaktować nawet korespondencyjnie.
Pewnie ale jak się zwinął i wypowiedział czynsze i telefony?
@Monika__L Wtedy najpewniej pomożemy klientowi w ramach programu Allegro Protect, chociaż nie powinno być tak, że sprzedający utrudnia kontakt pozakupowy klientom.
Nie utrudnia. Zwija się z Allegro i detalu i robi coś innego . Umiem to sobie wyobrazić
Dane masz w zakładce "O sprzedającym".
Czy Allegro w takiej sytuacji może udostępnić dane do kontaktu, jeżeli nie będą one dostępne w momencie chęci zgłoszenia rękojmi?
@Dresio28 Dane kontaktowe sprzedającego otrzymujesz przy zakupie (znajdziesz je w potwierdzeniu mejlowym, a także w zakładce Kupione).