anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 
rudaxka99
#7 Wielbiciel#

Witam. Planuję wziąć sprzęt na raty 0%, jestem w tym kompletnie zielona.. Przychodzę do Was z pytaniem, mam konto w banku PKO, sprzęt mogę wziąć na raty poprzez PayU, gdzie do wyboru są 3 banki, który wybrać? mBank, Alior czy InBank? Jak to wygląda, jak nie mam konta w żadnym z tych banków? Próbowałam wypełnić wniosek i na samym końcu przekierowuje mnie na stronę mBank, gdzie mam wybrać placówkę, która potwierdzi moje dane czy coś w tym stylu. Nie wiem co dalej zrobić. 

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5
xyz96
#21 Demiurg#

Brak konta w banku obsługującym raty nie ma znaczenia i nie jest przeszkodą. Wybierasz bank według uznania, wypelniasz wniosek, otrzymujesz umowę, zatwierdzasz, przelewasz 1 zł w celu weryfikacji ze swojego banku i jeśli dane się zgadzają, dochodzi do zakupu. Poczytaj o ratach w Pomocy na dole strony Allegro. 

oznacz moderatorów
Udwin
#8 Zapaleniec#

Czy raty zero wymagają stałego miejsca zatrudnienia?(nie chcę rozpoczynać nowego wątku, bo to chyba zbyt mały dylemat, dlatego pytam tutaj)

oznacz moderatorów
rudaxka99
#7 Wielbiciel#

Otrzymałam pozytywną decyzję z mBanku odnośnie udzielenia pożyczki na zakup sprzętu na raty 0 % z allegro. Zaakceptowałam ich warunki, przelałam 1 zł w celu weryfikacji. Otrzymałam SMS z kodem poprzez który mogę otworzyć moje dokumenty. Ale co dalej? Pisało, że otrzymam jakiś jednorazowy kod po weryfikacji przelewem, aby zaakceptować pozyczke. Przedmioty które chce wziąć na raty 0% nadal mam w koszyku, więc nie zostały jeszcze wzięte na raty? Co teraz, mam czekać na kontakt z banku czy jak? 

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

Nie zostały wzięte. Poczekaj do jutra na weryfikację danych po przelaniu 1 zł. Dopiero po weryfikacji i jak wynika z tego co piszesz, po ostatecznym potwierdzeniu SMS-em dojdzie do zakupu i przedmiot znajdzie się w zakładce Kupione.

oznacz moderatorów
sebazzbo80
#1 Nowicjusz#