Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dlaczego po dodaniu przedmiotu do koszyka następnie po przejściu do kasy nie ma możliwości wybrania opcji „raty” skoro w ogłoszeniu sprzedający daje taką możliwość.
konto nie jest zablokowane, nie kupuje z licytacji, nie mam konta junior, nie zaznaczam że kupuje za pobraniem itp a mimo wszystko opcji nie ma
@elostirion_Q Cześć 🙂 Z jakiej wersji aplikacji korzystasz i z jakiego oprogramowania korzystasz? Czy aplikacja jest aktualna? Spróbuj proszę dokończyć zakupy w przeglądarce, a ja zgłoszę tę sytuację 🙂
Wersja 6.45.1 to aktualizacja allegro 3 dni temu a wersja systemu ios. Wiec wszystko aktualne.
@elostirion_Q Raty PayU nie są dostępne w metodach płatności jeśli korzystasz z aplikacji moblinej na systemie iOS. Obecnie dostępne są tylko na Androidzie. 😞
Z dobrych wiadomości: dodamy taką możliwość za 3 dni https://allegro.pl/pomoc/aktualnosci/od-27-lipca-zakupy-na-raty-zrobisz-takze-w-naszej-aplikacji-na-... 🙂