Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, wysłałem na zatwierdzenie do BNP Paribas przelew potwierdzający tożsamość ale nie dostałem żadnej zwrotki ani pieniędzy ani emailową, czy jest jakiś kontakt do nich by to wyjaśnić?
Kiedy wysłałeś? Weryfikacja danych osobowych czasem trwa 1-2 dni. Poczekaj.
Z bankiem skontaktujesz się na jeden z poniższych sposobów:
@Cris8891, z tego, co widzę, wystąpiła niezgodność w danych wniosku.
Jeśli dane we wniosku są prawidłowe, powinieneś zmienić dane w banku, z którego wykonywałeś przelew albo wybrać inne konto bankowe, na którym masz adres zgodny z tym, co podałeś we wniosku.
Jeśli to dane w banku są prawidłowe a we wniosku błędne, możesz złożyć nowy wniosek na poprawne dane adresowe.
Z bankiem skontaktujesz się poprzez numer, który podał @Paint_Box.
No tak adres dostawy wybrałem dobra, wiem o co chodzi da się edytować ten adres w zamówieniu?
@Cris8891Zostaw ten wniosek, w takiej sytuacji do zakupu nie dojdzie, zostanie on po kilku dniach anulowany.
Zacznij wszystko od początku, czyli w aukcji wybierz raty, wypełnij nowy wniosek podając prawidłowe dane.
Dziękować 🙂