Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Byłem na końcowym etapie który polegał na wpłaceniu złotówki i problem polega w tym ze z tej strony mnie wywaliło i nie wiem na jaki nr konta mam wysłać 1zl ani o jakiej treści jest szansa anulowania tego żebym mógł od początku to zrobić lub jakiegoś powrotu do tego proszę o pilny kontakt
@Client:71969140 Sprawdź powiadomienia mailowe, umowę z bankiem itp, czy nie masz tam linku umożliwiającego ponowne wykonanie wpłaty. Jeśli nie, zapytaj o to odpowiedni dział Allegro na czacie; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=03326446-3f17-47ae-adf1-2d52e1419d5a
Inna opcja - zostaw ten wniosek, do zakupu nie dojdzie, rozpoczęta płatność ratalna zostanie po kilku dniach anulowana. Już teraz rozpocznij wszystko od początku, wybierz towar i wypełnij nowy wniosek.