Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć. Mam pytanie o raty od nowa. Kupiłam produkt na raty z tym limitem odnawialnym. Nie dostałam harmonogramu spłat ani numeru rachunku, na który mam wpłacać, bo w aplikacji BNP nie ma opcji płatności bezpośrednio z mojego banku. W umowie jest zapisane o kwocie minimalnej raty. Czyli jaka to kwota? Próbowałam dzwonić na infolinię, ale wymagają PIN-u, a tego też nie otrzymałam po podpisaniu umowy.
@Client:49301977 Powinnaś otrzymać harmonogram, sprawdź folder Spam. Tuż przed terminem spłaty pierwszej raty bank wysyła też informacje SMS-em. Jeżeli nic nie masz, kontaktuj się z bankiem;
Możesz też kontaktować się z nami, jeżeli po zakupie coś pójdzie nie tak i nie uzyskasz pomocy od sprzedającego.
Skontaktujesz się z nami za pomocą formularza kontaktowego.
Bank BNP Paribas Bank Polska S.A. pomoże Ci w kwestiach dotyczących:
Z bankiem skontaktujesz się na jeden z poniższych sposobów:
Możesz także zapytać odpowiedni dział Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=03326446-3f17-47ae-adf1-2d52e1419d5a
@Client:49301977 Powinieneś dostać harmonogram spłat, najlepiej skontaktować się z właściwym bankiem, a tu patrzyłeś:https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/raty
@Client:49301977, w ratach Od.nowa zestawienie spłaty otrzymasz mejlowo lub SMS-em najpóźniej do 5.09.2021 r. W tym przypadku harmonogramu spłaty nie otrzymasz od razu po zakupie, a z tego, co widzę, zakupu dokonałaś wczoraj. 🙂
Gdybyś nie otrzymała zestawienia, sprawdź folder SPAM - tak, jak radzi @xyz96.
Możesz również pobrać aplikację banku GOmobile. Pozwala ona sprawdzić informacje dotyczące rat. Dodam, że nie musisz mieć konta w tym banku, aby pobrać aplikację i się na nią zalogować. 🙂
Jeśli mimo wszystko nie otrzymasz zestawienia, powinnaś skontaktować się z bankiem, ale pod tym numerem: +48 503 221 521.