anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

raty od nowa

Client:49301977
#7 Wielbiciel#

Cześć. Mam pytanie o raty od nowa. Kupiłam produkt na raty z tym limitem odnawialnym. Nie dostałam harmonogramu spłat ani numeru rachunku, na który mam wpłacać, bo w aplikacji BNP nie ma opcji płatności bezpośrednio z mojego banku.  W umowie jest zapisane o kwocie minimalnej raty. Czyli jaka to kwota? Próbowałam dzwonić na infolinię, ale wymagają PIN-u, a tego też nie otrzymałam po podpisaniu umowy.

 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

xyz96
#21 Demiurg#

@Client:49301977 Powinnaś otrzymać harmonogram, sprawdź folder Spam. Tuż przed terminem spłaty pierwszej raty bank wysyła też informacje SMS-em. Jeżeli nic nie masz, kontaktuj się z bankiem;

Możesz też kontaktować się z nami, jeżeli po zakupie coś pójdzie nie tak i nie uzyskasz pomocy od sprzedającego.

Skontaktujesz się z nami za pomocą formularza kontaktowego.

Bank BNP Paribas Bank Polska S.A. pomoże Ci w kwestiach dotyczących:

  • zmiany danych kontaktowych
  • spłaty rat tj. aktualna kwota do spłaty, numer rachunku do spłaty, wakacje kredytowe
  • dostępów do dokumentów kredytowych
  • odstąpienia od umowy lub zamknięciu limitu

Z bankiem skontaktujesz się na jeden z poniższych sposobów:

  • poprzez System Bankowości Internetowej
  • przez Centrum Telefonicznej Obsługi Klienta banku pod numerem 48 503 221 521.
  • możesz również przyjść do placówki banku – listę placówek znajdziesz tutaj.

https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/raty-odnowa/raty-od-nowa-najczesciej-zadawane-pytania-LvPnlz...

Możesz także zapytać odpowiedni dział Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=03326446-3f17-47ae-adf1-2d52e1419d5a

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Client:49301977 Powinieneś dostać harmonogram spłat, najlepiej skontaktować się z właściwym bankiem, a tu patrzyłeś:https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/raty

oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:49301977w ratach Od.nowa zestawienie spłaty otrzymasz mejlowo lub SMS-em najpóźniej do 5.09.2021 r. W tym przypadku harmonogramu spłaty nie otrzymasz od razu po zakupie, a z tego, co widzę, zakupu dokonałaś wczoraj. 🙂

Gdybyś nie otrzymała zestawienia, sprawdź folder SPAM - tak, jak radzi @xyz96.

Możesz również pobrać aplikację banku GOmobile. Pozwala ona sprawdzić informacje dotyczące rat. Dodam, że nie musisz mieć konta w tym banku, aby pobrać aplikację i się na nią zalogować. 🙂 

Jeśli mimo wszystko nie otrzymasz zestawienia, powinnaś skontaktować się z bankiem, ale pod tym numerem: +48 503 221 521.  

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów