Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, mam taki drobny problem z ratami tutaj, 8.01 kupiłem zegarek na raty, wniosek przeszedł, przelana symboliczna zlotówka tam i z powrotem ale do tej pory nie mam żadnej umowy z banku ani wysłanego zegaraka
Napisz coś więcej, jakie raty?
Te zero procent PAYU
A przedmiot masz w zakładce 'Moje zakupy"?https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/kupione
Nic nie mam właśnie, status płatności rozpoczęta
@Duszek8402 To może:
Raty są obsługiwane przez różnych partnerów PayU. Ich aktualną listę znajdziesz tutaj.
We wniosku wybierz partnera pożyczkowego liczbę rat, formę pożyczki oraz podaj:
W trakcie wypełniania wniosku partner pożyczkowy zweryfikuje podane przez Ciebie informacje o dochodzie oraz sprawdzi Twoją historię w Biurze Informacji Kredytowej (za sprawdzenie historii kredytowej odpowiada, wybrany przez Ciebie, kredytodawca). Między innymi na jej podstawie podejmie decyzję o przyznaniu pożyczki. Decyzja kredytowa wyświetli się na stronie, a dodatkowo informację tę dostaniesz e-mailem. W przypadku pozytywnej decyzji, na stronie wyświetlą się również warunki pożyczki. Zatwierdź je i pobierz plik z umową kredytową. Jeśli omyłkowo zamkniesz stronę z wnioskiem, nie przejmuj się. Powrót do wniosku umożliwi Ci kod smsowy, który wysyłany jest na telefon zadeklarowany we wniosku. Kliknij w link z e-maila, który otrzymasz, a następnie wpisz kod smsowy. Dotyczy to wniosków składanych do Alior Banku.
Wniosek rozpatrzy partner pożyczkowy, a zakup nastąpi automatycznie dopiero po jego pozytywnej decyzji.
Kiedy zatwierdzisz warunki pożyczki, partner pożyczkowy poprosi Cię o przelanie 1 zł na podany rachunek, zalogowanie się do konta bankowego lub załączenie wyciągu bankowego, aby potwierdzić Twoje dane. Aby przelew weryfikacyjny się powiódł:
Partner pożyczkowy zwróci Ci przelaną złotówkę.
Po wspomnianym przelewie przedmioty dodane do koszyka zostaną zakupione, a pieniądze za Twoje zakupy zostaną przekazane na Allegro Finanse Sprzedającego.
Możliwa jest sytuacja, w której mimo pozytywnej decyzji o przyznaniu pożyczki, nie zostanie ona uruchomiona. Stanie się tak, jeżeli w trakcie weryfikacji wniosku inny Klient kupi ostatni przedmiot lub skończy się oferta. Jeżeli więc jest to możliwe, planując zapłatę na raty wybieraj oferty wieloprzedmiotowe oraz te z najpóźniejszą datą zakończenia. Pożyczka nie będzie uruchomiona również w sytuacji, gdy sprzedający zmieni cenę przedmiotu podczas weryfikacji wniosku ratalnego.
Jeśli nie prześlesz wniosku do weryfikacji, Twoja płatność zostanie przerwana lub stracisz połączenie z internetem, wniosek ratalny nie zostanie przesłany do banku. Twoja płatność w ciągu kilku dni anuluje się automatycznie.
Decyzję przeszedłem, przelew tez byl, wszystko było wypełnione itd
To może nie ma towaru albo zmieniła się oferta?
W koszyku nic nie mam czyli jak by zakupu nie było
Zakup był w niedziele po 17j
Zapytaj juto sprzedającego czy coś doszło do niego, a powinno jak wniosek przeszedł!
Ok dzieki tez tak miałem zrobic