Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Drodzy,
Zlozylem reklamacje, sprzedawca nie odpowiedział, reklamacja została uznana. Sprzedawca potraktował moją reklamację za osswiadczenie o obniżeniu ceny.
odesłałem komputer do sprzedawcy w celu zbadania o ile należy obniżyć cenę komputera ze względu na wykrywa wadę?
jak myślicie, jak długo sprzedawca może sprawdzać taka wadę? Odesłałem komputer do serwisu sprzedawcy.
w oświadczeniu o obniżeniu ceny wpisałem że chce obniżenia o cenę zakupu. Tak wiem, że nie jest to możliwe. Ale w takim przypadku jak określić o jaką kwotę należy obniżyć cenę zakupu. Bo złożyłem reklamację która przez sprzedawca została uznana, według niego dotyczyła obniżenia ceny ale nie wskazywała o ile obniżyć.
Jak tego zażądałaś i sprzedający to uznał i nie określiłaś kwoty to musicie się dogadać, w takiej sytuacji najlepsza jest dyskusją z pomocą Allegro.
Ok, a jeżeli komputer kosztował 6,5k, zgłosiłem problem ze wolno działa i z niego nie korzystałem ok pół roku bo się zacinał, to jaka kwota uważacie za adekwatną.
@konto zamknięte w tej sytuacji bardzo dużo zależy od sprzedającego i analizy co jest nie tak z produktem.
Cena nie ma do rzeczy, ważne są uszkodzenia i wasze porozumienie, lepiej ustalić %.