Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wiem, że w przypadku uzasadnionej reklamacji przedmiotu niezgodnego z umową koszt jego odesłania ponosi sprzedający, ale co z kosztem pierwszej wysyłki przedmiotu do kupującego? Nie mogłem nic na ten temat znaleźć, a czasem może ona przekraczać cenę przedmiotu i może się okazać, że kupujący dostał całkiem coś innego niż zamawiał, albo przedmiot w ogóle nie nadaje się do użytku, więc dlaczego w tym przypadku miałbym ponosić jakiekolwiek koszty? Np. kupuję słuchawki, które wg opisu miały być w pełni sprawne, za 19zł bez Smart, płacąc dodatkowo 25zł za wysyłkę, od razu okazuje się, że są niesprawne, albo otrzymałem zupełnie inny przedmiot, zgłaszam problem, sprzedający odpisuje, żeby odesłać wadliwy towar i odsyłam na swój koszt za 20zł. Jaką kwotę powinien wtedy zwrócić sprzedawca po otrzymaniu przedmiotu?
@Luke657 jeżeli reklamacja uznana zwracasz kupującemu wszystkie poniesione przez niego koszty. Za przedmiot za wysyłkę i za zwrot.
Czyli przy tanich rzeczach nie opłaca się nawet bawić w nakazywanie zwrotu przedmiotu. Tylko uznać na podstawie foto/filmik
Zależy od tego jak rozpatrzono reklamację...
Reklamacja uznana lecz sprzedawca naprawia lub wymienia = ponosi koszt odesłania do niego reklamacji jeśli taki jest plus koszt wysłania nowej/naprawionej rzeczy do kupującego, ewentualnie koszt wysłania nówki jak reklamację uznał i rozpatrzył na podstawie zdjęcia. Jesli reklamację uznał i chce oddać kupującemu kasę to ponosi koszt nadania pierwotnej przesyłki plus koszt towaru plus jeśli wymagał odeslania reklamacji koszt nadania do siebie reklamacji