Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Zakupiłem kilka miesięcy temu telefon, jednak zaczęły się z nim problemy. Chciałbym zgłosić go na gwarancję, jednak jest problem konto użytkownika jest zawieszone, totalny brak kontaktu. Co mogę w takiej sytuacji zrobić?
Na gwarancji możesz oddać do serwisu, przeczytaj warunki gwarancji, do sprzedawcy możesz odesłać z tytuły rękojmi. Przed odesłaniem upewnij się czy działa może jest na kwarantannie 😞 Jak się nie odzywa napisz przez allegro, zobacz czy się loguje na konto 🙂
Zakup od firmy? Zawieszenie konta nie zwalnia sklepu z odpowiedzialności za towar przez 2 lata. To jest rękojmia, nie gwarancja i zazwyczaj z rękojmi bardziej się opłaca korzystać. Gwarancja nie jest obowiązkowa, rękojmia jest. Wyślij sprzedawcy pismo reklamacyjne, określ swoje żądania, naprawa, wymiana, zwrot wpłaty. Sklep będzie miał 14 dni na rozpatrzenie reklamacji, jeśli tego nie zrobi z mocy prawa będzie ona uznana za zasadną. Potem już tylko zwróć się do rzecznika konsumentów. Wyślij samo pismo, bez telefonu.
Poczytaj o reklamacji tu; https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/
Możesz też ze sprzedawcą otworzyć dyskusję przez Allegro, będzie miał 24 godziny na odpowiedź i w dyskusji pomaga pracownik Allegro, ale po zawieszeniu konta nie wróżę skuteczności;
Dyskusję na Allegro otworzysz tu; https://allegro.pl/dyskusje/nowa