anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Reklamacja baterii roweru elektrycznego .

Client:47954713
#1 Nowicjusz#

Hej mam taki problem w czerwcu kupiłam rower elektryczny w sierpniu padała bateria więc zgłosiłam reklamacje sprzedającemu mailem . Kazał baterie wysłać do niego i ryzyka reklamacje tylko że wymiana baterii na nową trwa do dzisiaj sprzedający tłumaczy się że bateria poszła do serwisu , później do producenta , i że wciąż czeka na baterię od producenta , w między czasie było że już jedzie ta bateria później okazało się że producent wysłał nie taka jak trzeba i teraz czekam dalej na baterię rozumiem że idzie ona z zagranicy ale nie wiem czy to ma tyle trwać czy sprzedający próbuje mnie oszukać . W między czasie tłumacząc się tym że jest mu głupio proponował mi swoją baterie z tego samego modelu rowery którego użył 2 razy ale odmówiłam . Nie wiem co mam robić . Ktoś coś podpowie ? 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

Puzonix
#12 Orędownik#

W tej sytuacji należy uzbroić się w cierpliwość i czekać. Sprzedający ma 14 dni na rozpatrzenie reklamacji tzn. na wydanie decyzji czy uznaje reklamacje czy ją odrzuca. Z tego, co napisałaś sprzedający uznał reklamację i ją realizuje. Czas realizacji nie jest określony ustawowo. Jeżeli sytuacja będzie się jednak przeciągała (np. po raz drugi sprzedający otrzyma niewłaściwą baterię) to skontaktuj się z Allegro na pewno zaproponują jakieś rozwiązanie.

Wygląda na to, że w tej sytuacji niekompetencją wykazuje się dostawca jednak to sprzedawca odpowiada przed Tobą dlatego dopytuj o termin zakończenia reklamacji.

oznacz moderatorów

Client:128117527
#9 Pomysłodawca#

A decyzje sprzedający wydał w sprawie reklamacji? Poproś  o pomoc allegro.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

Reklamacja uznana, a ustawa nie precyzuje czasu naprawy reklamacyjnej. Czekasz aż naprawi. Sprzedawca nie może specjalnie przedłużać czasu naprawy a piszesz że czeka na część z zagranicy a to trwa wiec nie jest to wina sprzedawcy.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Client:47954713 

Ile czasu na naprawę po uznaniu reklamacji?
 
Gwarant musi wykonać swoje obowiązki – np. naprawić lub wymienić towar – w terminie wskazanym w oświadczeniu gwarancyjnym. Jeżeli nie określono tego czasu, powinien uczynić to niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni, licząc od dnia dostarczenia mu towaru przez konsumenta.
oznacz moderatorów