Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zakupiłam synowi 16.09.2021 buty męskie Air Max za kwotę 399 zl [edycja] W butach tych po kilkukrotnym użyciu odkleiła się i odpadła osłona. Wysłałam buty do sprzedawcy wraz z reklamacją towaru. Otrzymałam odpowiedź w której stwierdzono iż buty noszą ślady użytkowania (w takim celu były zakupione) oraz uszkodzenie jest mechaniczne. Nie zgadzam się z tą opinią ponieważ but się po prostu odkleił od podeszwy a nosek przestał przytrzymywać skórę która po prostu pękła. Nie ma nawet śladu klejenia. Jest to ewidentna wada produktu. Buty były ubrane kilkakrotnie jesienią i raz trzy tygodnie temu. Nie oceniałam sprzedawcy, teraz minęło pół roku więc uważa że nie musi podchodzić uczciwie do reklamacji bo nie mogę mu zaszkodzić negatywną oceną. Te buty nie były tanim zakupem i jest mi przykro, że moja reklamacja nie została rozpatrzona rzetelnie. Jakie kroki jeszcze mogę podjąć żeby domagać się się sprawiedliwego i rzetelnego podejścia do reklamacji a nie wysłania gotowej formułki. Renata
@reniaskiba Wyżej masz podany błędny link do kontaktu. Napisz do Allegro przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5... i poproś o pomoc. Sprzedawca otrzyma odpowiedni komunikat. Możesz też, jeśli sprzedawca mimo to odrzuci reklamację, złożyć wniosek o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących. Czas na POK już minął, ale zgodnie z regulaminem, w wyjątkowych sytuacjach, czas ten może został wydłużony. Napisz w tym celu do Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=6464910c-6c94-4a98-8205-c92e3ce82158&subjectId=460985e0-b...
Napisałam do Allegro kontakt ale tam nie uzyskam pomocy. Odpisali, że odpowiedź sprzedawcy jest rzeczowa. Allegro kontakt -piszą o naprawie. Nikt nawet nie chciał zdjęć butów a proponowałam wysłanie bo to być może by pokazało że nie jest to mechaniczne uszkodzenie lecz wada buta. Podeszwa nie odkleja się z noskiem i wyrywa skórę. Czyli kupujący defa kto pozostaje z problemem sam.
No to ciekawe zakułaś buty 16 września 2021 r a dopiero mamy 11 maja i już były chodzone?. Oczywiście przysługuje ci reklamacja bo buty są do chodzenia a nie stania w szafie i zwykle jest 2 lata i ten okres powinny wytrzymać a nie rozklejać podczas chodzenia .
Uzyskaj korzystna opinie rzeczoznawcy i zgłoś ponowna reklamację. Zakładam, że z tytułu rękojmi ci przysługuje prawo do reklamowania.