Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Może ktoś pomoże kupiłam klucz elektryczny dla męża. Mąż użył go dwa razy nawet nie zupełnie dwa bo wymienił mi opony na letnie a jak chciał to zrobić w swoim aucie to klucz przestał działać. Więc wysłałam klucz do reklamacji i okazuje się że się spalił i mogą go naprawić ale na mój koszt co to wogle za reklamacja i sprzęt skoro po nie całym drugim użyciu sprzęt się psuje a oni każą mi płacić za naprawę?
Ile dni, miesięcy, lat minęło od zakupu klucza?
Klucz został kupiony 28 kwietnia ale użyty dopiero w czerwcu
Więc masz czas na otwarcie Dyskusji - link masz niżej.
posłuchaj xyz 🙂 otwórz dyskusję i domagaj się swojego
Dziękuję
Sprzedawca wprowadza Cię w błąd. Jeśli towar jest wadliwy, to on ponosi wszelkie koszty reklamacji, czyli naprawy lub wymiany. W takiej sytuacji zwraca też koszt odesłania do reklamacji. Otwórz Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa zgłoś tam reklamację z obowiązkowej 2-letniej rękojmi, domagaj się naprawy lub wymiany na koszt sprzedawcy lub po odesłaniu towaru zwrotu wszystkich kosztów. Sprzedawca ma obowiązek zareagować w ciągu 24 godzin. Po tym czasie, jeśli będzie stwarzał jakieś problemy, poproś tam o pomoc pracownika Allegro.
Jeśli od zakupu minęło więcej niż 180 dni, poproś o pomoc Allegro przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...
Bardzo dziękuję za szybką odpowiedź