anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Reklamacja - co mogę zrobić w sprawie reklamacji?

Client:59803052
#7 Wielbiciel#

Może ktoś pomoże kupiłam klucz elektryczny dla męża. Mąż użył go dwa razy nawet nie zupełnie dwa bo wymienił mi opony na letnie a jak chciał to zrobić w swoim aucie to klucz przestał działać. Więc wysłałam klucz do reklamacji i okazuje się że się spalił i mogą go naprawić ale na mój koszt co to wogle za reklamacja i sprzęt skoro po nie całym drugim użyciu sprzęt się psuje a oni każą mi płacić za naprawę?

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

Client:79577720
#14 Krzewiciel#

Ile dni, miesięcy, lat minęło od zakupu klucza? 

oznacz moderatorów

Client:59803052
#7 Wielbiciel#

Klucz został kupiony 28 kwietnia ale użyty dopiero w czerwcu 

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Więc masz czas na otwarcie Dyskusji - link masz niżej. 

oznacz moderatorów

Client:79577720
#14 Krzewiciel#

posłuchaj xyz 🙂 otwórz dyskusję i domagaj się swojego 

oznacz moderatorów

Client:59803052
#7 Wielbiciel#

Dziękuję 

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Sprzedawca wprowadza Cię w błąd. Jeśli towar jest wadliwy, to on ponosi wszelkie koszty reklamacji, czyli naprawy lub wymiany. W takiej sytuacji zwraca też koszt odesłania do reklamacji. Otwórz Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa zgłoś tam reklamację z obowiązkowej 2-letniej rękojmi, domagaj się naprawy lub wymiany na koszt sprzedawcy lub po odesłaniu towaru zwrotu wszystkich kosztów. Sprzedawca ma obowiązek zareagować w ciągu 24 godzin. Po tym czasie, jeśli będzie stwarzał jakieś problemy, poproś tam o pomoc pracownika Allegro. 

Jeśli od zakupu minęło więcej niż 180 dni, poproś o pomoc Allegro przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...

oznacz moderatorów

Client:59803052
#7 Wielbiciel#

Bardzo dziękuję za szybką odpowiedź 

oznacz moderatorów