Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zakupiono klocki. Po dostawie i rozpakowaniu stwierdzono brak kilku elementów. Zgłoszono poprzez "dyskusję" braki. Sprzedawca polecił odesłanie klocków. W tym samym dniu zwrócono poprzez Inpost klocki które sprzedawca otrzymał w dniu 03.06.2020.
Ile czasu ma sprzedawca na odesłanie kompletnego produktu lub zwrot pieniędzy ?
@Client:34826973 sprzedawca ma 14 dni na odpowiedź na reklamacje po tym terminie uznaje się za przyjętą na korzyść konsumenta, ustawa nie podaje terminu na zwrot kasy przy reklamacji 🙂
@Client:34826973 Najlepiej gdyby zapytano sprzedawcę w Dyskusji, kiedy zamierza oddać pieniądze, ponieważ zgodnie z Kc, powinien to zrobić niezwłocznie.
@xyz96 Zgodnie z KC powinien to zrobić niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 14 dni.