anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Reklamacja - czas na zwrot

Client:34826973
#7 Wielbiciel#

Zakupiono klocki. Po dostawie i rozpakowaniu stwierdzono brak kilku elementów. Zgłoszono poprzez "dyskusję" braki. Sprzedawca polecił odesłanie klocków. W tym samym dniu zwrócono poprzez Inpost klocki które sprzedawca otrzymał w dniu 03.06.2020. 

Ile czasu ma sprzedawca na odesłanie kompletnego produktu lub zwrot pieniędzy ?

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

kostas11
#21 Demiurg#

@Client:34826973 sprzedawca ma 14 dni na odpowiedź na reklamacje po tym terminie uznaje się za przyjętą na korzyść konsumenta, ustawa nie podaje terminu na zwrot kasy przy reklamacji 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Client:34826973 Najlepiej gdyby zapytano sprzedawcę w Dyskusji, kiedy zamierza oddać pieniądze, ponieważ zgodnie z Kc, powinien to zrobić niezwłocznie.

oznacz moderatorów

Janirka
#12 Orędownik#

@xyz96 Zgodnie z KC powinien to zrobić niezwłocznie,  jednak nie później niż w ciągu 14 dni.

_______
Kamila
oznacz moderatorów