Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
nr aukcji(9749531259) Dzień dobry,kupiłem 6 mcy temu dozownik elektroniczny do żelu i po 3 miesiącach ,pojawił się problem z automatycznym dozowaniem,raz był naprawiany w serwisie. Sprzedawca zalecił ,aby stosować żel o rzadkiej konsystencji.Problem w tym że wcześniej urządzenie działało na obecnym żelu którego posiadam i nie było żadnych problemów.Wystąpiłem o zwrot należności ale bezskutecznie,sprzedawca twierdzi że dozownik jest sprawny. Czy argumentacja sprzedawcy jest słuszna?
@kowal-k18 Przede wszystkim reklamuj z tytułu rękojmi, tu masz opisane jaka różnica:https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia/, zgłoś się o pomoc do ALL przez formularz: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...
@kowal-k18 Sytuacja niemal identyczna jak w wątku opisanym niżej, dlatego wklejam odpowiedź z tamtego wątku;
Jeżeli jest to druga reklamacja na podstawie rękojmi (nie gwarancji) możesz na podstawie art. 560 Kc odstąpić od umowy i zażądać niezwłocznego zwrotu pieniędzy. Jedynym warunkiem jest to, że wada musi być istotna. Sprzedawca nie może odmówić zwrotu środków w takiej sytuacji. Możesz też (nie musisz) godzić się na kolejne naprawy. Jeżeli sprzedawca odmawia naprawy i zwrotu pieniędzy, poproś o pomoc Allegro przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5... Możesz też skontaktować się z najbliższym rzecznikiem konsumentów, pomagają bezpłatnie. Mimo że minęło 6 miesięcy od zakupu, istnieje też szansa na zwrot środków z Programu Ochrony Kupujących - zapytaj przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=6464910c-6c94-4a98-8205-c92e3ce82158&subjectId=460985e0-b...
Z tytułu rękojmi jeszcze nie reklamowałem.Po odesłaniu kazali ,aby mydełka w płynie wlać,niestety problem nadal występuje.