Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
W zakupionych krzesłach zaczęły odklejać się pianki w oparciu a co za tym idzie krzesło stało się niewygodne i wizualnie nieestetyczne . Chciałem ponownie rozpocząć dyskusję ze sprzedającym ale nie jest to możliwe po 180 dniach. Na wiadomości email sprzedawca nie odpowiada już od tygodnia.
@Barthezz3210 napisz mu że udajesz się do rzecznika konsumenta i to zrób jak nie odpowie 🙂 są inne skuteczne metody, a sprawdzałeś czy przypadkiem nie ma urlopu ( są ferie )
@Barthezz3210
Jeżeli kierowałeś wiadomości przez Centrum Wiadomości Allegro (np. jako wiadomość do Sprzedającego) i zawarłeś tam roszczenie reklamacyjne (np. naprawy lub wymiany) to po upływie 14 dni bez odpowiedzi - uważa się, że sprzedawca Twoją reklamację uznał (jeżeli nie napisałeś reklamacji wskazując swoje żądania usunięcia wady - to zrób to bez zbędnej zwłoki).
Wiadomości kieruj przez Centrum Wiadomości Allegro (aby uniknąć ew. wymówki sprzedawcy o niedostarczenie mail-a)
@Barthezz3210 Nie baw się ze sprzedawcą i nie słuchaj porad forumowych "prawników", tylko napisz do Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5... i poproś o pomoc. Sprzedający otrzyma stosowny komunikat i zajmie się Twoją reklamacją. W razie konieczności kontynuuj korespondencję z Allegro.